کرج- رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی البرز از افتخارآفرینی دانش آموزان با نیازهای ویژه این استان در مرحله کشوری دهمین جشنواره نوجوان خوارزمی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ، حمیده سلیمانی، اجرای فعالیت‌های علمی، پژوهشی و مهارتی هدفمند و پروژه محور توسط دانش آموزان را یکی از مهمترین جلوه‌های اجرای صحیح برنامه درسی ملی در مدرسه به عنوان کانون اصلی تعلیم و تربیت عنوان کرد.

وی افزود: این امر موجب می‌شود ضمن شناسایی و بروز استعدادهای دانش آموزان زمینه هدفگذاری تحصیلی و شغلی مناسب آنها از طریق درک و اصلاح فرآیند یادگیری متناسب با توانمندی‌های فردی آنان فراهم شود که جشنواره نوجوان خوارزمی نیز یکی از محیط‌های یادگیری در این راستاست.

رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی استان البرز بیان کرد: جشنواره نوجوان خوارزمی شامل ۱۳ محور است که ریاضی از جمله آنها محسوب می‌شود. دانش آموزان در این محور آثار خود را در یکی از سه محور ریاضی و فناوری اطلاعات، پژوهش در ریاضی و تولیدات ریاضی پایه ارائه می‌کردند.

سلیمانی عنوان کرد: همزمان با اعلام نتایج دهمین دوره جشنواره نوجوان خوارزمی کشور، دنیا شوندی و سارا علیزاده از دانش آموزان توانمند آموزشگاه استثنایی ناشنوایان مهندس موفقیان توانستند با غلبه بر رقبای خود مقام اول کشوری را در محور ریاضی کسب کنند.

منبع: مهر

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر