تصویر
افتخارآفرینی دانش آموز البرزی در بیست و هشتمین کنگره سراسری قرآن کریم مدارس سمپاد کشور
12 مهر 1402 - 12:43
1
شکیبا رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان البرز از کسب رتبه دوم رشته قرائت توسط دانش آموز البرزی در بیست و هشتمین کنگره سراسری قرآن کریم مدارس سمپاد کشور خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

شکیبا رئیس اداره استعدادهای درخشان آموزش و پرورش استان البرز از کسب رتبه دوم رشته قرائت توسط دانش آموز البرزی در بیست و هشتمین کنگره سراسری قرآن کریم مدارس سمپاد کشور خبر داد.

وی بسترسازی برای انس بیشتر دانش آموزان و افزایش علاقه‌مندی به قرآن کریم را از اهداف برگزاری این کنگره اعلام کرد و گفت: حضور دانش آموزان در این قبیل مسابقات، توسعه و ترویج قرآن کریم، تفسیر، تدبر، فهم و بهره‌گیری از دستورات قرآن کریم در زندگی و نیز بهره‌مندی از معارف قرآنی جهت اعتلای اخلاق ایمان و بصیرت دینی دانش‌آموزان را به دنبال دارد.

شکیبا افزود: این مسابقات در چهار رشته حفظ، حفظ ویژه، قرائت و مفاهیم در دو گروه دختران و پسران برگزار شد و در نهایت علی واحدی دانش آموز دبیرستان استعدادهای درخشان شهید سلطانی یک توانست با غلبه بر رقبای خود، مقام دوم این دوره از مسابقات در رشته قرائت را به خود اختصاص دهد.
گفتنی است بیست و هشتمین کنگره سراسری قرآن کریم مدارس سمپاد، هفتم تا چهاردهم مهر ماه با حضور ۸۰۰ دانش آموز به میزبانی استان یزد برگزار شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.