تصویر
افتخارآفرینی سوادآموزان البرزی در پرسش مهر ریاست جمهوری
16 شهریور 1402 - 15:43
3
عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از افتخار آفرینی سوادآموزان البرزی در مسابقات پرسش مهر ریاست محترم جمهوری ۱۴۰۱ و کتابخوانی "طلای سرخ سرزمینم ایران" خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

عسگرپور معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز از افتخار آفرینی سوادآموزان البرزی در مسابقات پرسش مهر ریاست محترم جمهوری ۱۴۰۱ و کتابخوانی "طلای سرخ سرزمینم ایران" خبر داد.

عسگرپور با بیان اینکه سازمان نهضت سوادآموزی برنامه های مختلف آموزشی و متنوعی متناسب با نیازهای روز کشور با هدف توسعه و تقویت فرهنگ عمومی جامعه و همچنین ارتقاء سطح آگاهی برای مشارکت و نقش آفرینی سوادآموزان در فعالیت های اجرا می کند، گفت: در سال تحصیلی گذشته سازمان نهضت سوادآموزی کشور مسابقه انشا نویسی با موضوع پرسش مهر ریاست محترم جمهوری و کتابخوانی با موضوع طلای سرخ سرزمینم ایران را برگزار کرد که دو نفر از سوادآموزان البرزی موفق به کسب رتبه های برتر در این مسابقات شدند.
وی افزود: خانم حلیمه مختارچی سوادآموز دوره انتقال ناحیه ۲ در مسابقه کتابخوانی و خانم زهرا قاسمی نباتی از شهرستان در مسابقه انشا نویسی موفق به کسب رتبه برتر کشوری شدند.
معاون سوادآموزی آموزش و پرورش استان البرز تصریح کرد: در مسابقه کتابخوانی ۵۱۳۱۹ نفر در سطح کشور مشارکت داشتند که سهم استان البرز ۸۳۰ نفر و همچنین در مسابقه انشا نویسی سهم استان البرز ۸۳۹ نفر از ۵۰۳۶۷ شرکت کننده بوده است

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.