تصویر
افراد خبره و صاحب تجربه انتخابات کرج را برگزار می کنند
18 بهمن 1402 - 9:59
2
رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های کرج، فردیس و اشتهارد با اشاره به آمادگی کامل عوامل اجرایی و ستاد انتخابات شهرستان کرج متشکل از افراد خبره و صاحب تجربه در برگزاری انتخابات گفت: از ابتدای هفته فرایند آموزش نمایندگان فرماندار در کرج آغاز شده و تا امروز ۸۰ درصد این افراد آموزش های لازم را برای حضور در شعب اخذ رأی و چگونگی فرایند های اجرای قانون فرا گرفته اند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس مرکز حوزه انتخابیه شهرستان های ، و اشتهارد با اشاره به آمادگی کامل عوامل اجرایی و ستاد انتخابات شهرستان کرج متشکل از افراد خبره و صاحب تجربه در برگزاری انتخابات گفت: از ابتدای هفته فرایند آموزش نمایندگان فرماندار در کرج آغاز شده و تا امروز ۸۰ درصد این افراد آموزش های لازم را برای حضور در شعب اخذ رأی و چگونگی فرایند های اجرای قانون فرا گرفته اند.

یحیی رمضانی صبح چهارشنبه با اعلام این خبر افزود: تا امروز بیش از ۷۵۰ نفر از نمایندگان فرماندار در ستاد انتخابات کرج آموزش دیده اند.
وی با اشاره به فراگیری ۸۰ درصدی آموزش نمایندگان فرماندار ادامه داد: آموزش بازرسین و سربازرسین و کاربران فناوری اطلاعات و آی تی نیز از هفته آینده آغاز می شود.
گفت: این دوره های آموزشی با بالاترین سطح کیفی برای عوامل اجرایی ستاد انتخابات شهرستان کرج تدارک دیده شده است و تا هفته آینده نیز استمرار خواهد داشت.
رمضانی تأکید کرد: افراد خبره و صاحب تجربه انتخابات شهرستان کرج را برگزار می کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.