تصویر
افراد معتمد پشتوانه معنوی پلیس در اجرای ماموریت ها
19 مهر 1402 - 10:16
شناسه : 676374
1
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ گفت: افراد معتمد پشتوانه و قئت معنوی پلیس در اجرای مطلوب ماموریت های انتظامی می باشد.
ارسال توسط :
پ
پ

گفت: افراد معتمد پشتوانه و قئت معنوی پلیس در اجرای مطلوب ماموریت های انتظامی می باشد.

جمعی از هیات امنای مسجد جامع و معتمدین پلیس شهر هشتگرد با حضور در ستاد انتظامی این شهرستان، با سرهنگ " علی سلیمانی " فرمانده انتظامی ساوجبلاغ دیدار و ضمن تبریک هفته انتظامی، از تلاش ها و زحمات صورت گرفته سبزپوشان در برقراری نظم و امنیت قدردانی کردند.
در این دیدار ضمن تاکید بر اهمیت معتمدین محلی در امنیت جامعه، ارتقای امنیت اجتماعی را مستلزم همکاری و مشارکت آنان با پلیس بیان کرد.
وی نقش و تاثیر گذاری معتمدین را در تولید امنیت اجتماعی در سطح جامعه بسیار مهم ارزیابی کرد و اظهار داشت: افراد معتمد پلیس در حقیقت خود بخشی از خانواده انتظامی به شمار می روند و تمام فعالیت آنان در راستای امنیت همانند عملکرد مجموعه انتظامی محسوب می شود.
فرمانده انتظامی ساوجبلاغ افزود: مشارکت آحاد مردم با پلیس، تضمین کننده استقرار امنیت پایدار در سطح منطقه خواهد بود و چه بسا همین تعاملات موجب تسهیلات بهتر پلیس به مردم در راستای برقراری نظم و امنیت در سطح جامعه خواهد شد.
این مسئول انتظامی خاطر نشان کرد: امروز افراد معتمد پشتوانه و قوت معنوی پلیس در اجرای ماموریت ها هستند و با حمایت خود از مجموعه انتظامی قادر خواهند بود، پلیس را در تحقق فرایند جامعه محوری، امنیت محور و محله محور بیش از گذشته یاری نمایند و در راستای پیشگیری از آسیب های اجتماعی همگام با پلیس با نگاه به آینده ای روشن و موفقیت آمیز برای تمامی اقشار مختلف جامعه همسو باشند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.