تصویر
افزایش آلاینده‌ها برای البرز پیش‌بینی می شود
01 خرداد 1401 - 13:52
1
مدیر کل هواشناسی البرز با اشاره به هشدار سطح زرد ۲ روز گذشته در خصوص افزایش آلاینده‌ها ،‌گفت: ظهرفردا دوشنبه گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا برای این استان پیش‌بینی می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل با اشاره به هشدار سطح زرد ۲ روز گذشته در خصوص افزایش آلاینده‌ها ،‌گفت: ظهرفردا دوشنبه گرد و غبار و کاهش کیفیت هوا برای این استان پیش‌بینی می‌شود.

آرش افزود: تحلیل الگوهای پیش یابی حاکی از گذر موج ناپایدار و تشدید وزش بادهای سطوح پایینی جو در منطقه می باشد که با توجه به کانون های فعال گرد و خاک و غبار درکشور عراق از زمان یاد شده تا عصر روز سه شنبه هفته جاری روند افزایش آلاینده ها و کاهش کیفیت هوا (PM۲.
۵ تا PM۱۰) در سطح ناسالم برای همه گروه‌ها خواهد بود.
وی بیان داشت: کاهش میدان دید افقی، کاهش کیفیت هوا،احتمال شکستگی درختان و سقوط سازه های موقت و سست، آسیب به گلخانه‌ها، تابلوها و بنرهای تبلیغاتی در سطح شهرطی این مدت پیش بینی می‌شود.
بهاروند احمدی با اشاره به تداوم آلودگی ها، اظهارداشت: افراد آسیب پذیر شامل کودکان، سالمندان و بیماران تنفسی حتی الامکان از تردد غیر ضروری در سطح شهر خودداری کنند.
وی خاطر نشان کرد:به مردم توصیه می شود که احتمال سقوط سازه‌ها و تابلوهای تبلیغاتی، احتیاط در عبور از مجاورت ساختمان های نیمه کاره را جدی بگیرند.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.