تصویر
افزایش ازدواج در کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر است
04 تیر 1402 - 16:55
1
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان ضمن اعلام خبر " صدور بیش از 180 مجوز طی سال گذشته برای مراکز مشاوره ازدواج " افزایش ازدواج را در کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر دانست.
ارسال توسط :
پ
پ


مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه وزارت ورزش و جوانان ضمن اعلام خبر " صدور بیش از ۱۸۰ مجوز طی سال گذشته برای مراکز مشاوره ازدواج " افزایش ازدواج را در کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر دانست.

حجت الاسلام والمسلمین متقی فر مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان با حضور در نشست مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده استان البرز اظهار کرد: خوشبختانه مراکز مشاوره ازدواج وزارت ورزش و جوانان، بالاترین رده و رتبه را در بین مراکز فعال تمامی دستگاه ها در این حوزه دارند.
وی با بیان این که " وظیفه ما کمک به مراکز مشاوره است " افزود: با تلاش های صورت گرفته توانستیم مراکز مشاوره را جزو تبصره ۱۸ وزارت کار قرار دهیم تا از تسهیلات مربوط به این تبصره برخوردار شوند.
متقی فر با تبیین برنامه ها و سیاست های وزارت ورزش و جوانان در خصوص ازدواج جوانان تصریح کرد: در سال ۱۴۰۱ بیش از ۱۸۰ مجوز جهت راه اندازی مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده در سراسر کشور صادر کردیم و این در حالی است که طی ۲۰ سال گذشته تنها حدود ۴۰ مرکز مجوز دریافت کرده بودند.
وی ادامه داد: مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده وزارت ورزش و جوانان به معنای واقعی کلمه تخصصی کار می کنند.
مدیرکل دفتر برنامه ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان تأکید کرد: خدمات مراکز ما می بایست در سراسر استان ها به ویژه در سطح مناطق محروم پراکنده و گسترده شود.
وی با باین این که " تلاش برای فرهنگ سازی ازدواج آسان امری ضروری است "خاطرنشان کرد: افزایش ازدواج در کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر است.
متقی فر تصریح کرد: انتظار داریم تعداد مراکز مشاوره ازدواج و تحکیم خانواده استان البرز تا پایان سالجاری به ۲۳ الی ۲۴ مرکز برسد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.