تصویر
افزایش انگیزه کارکنان وظیفه هیات مدیره است
03 بهمن 1402 - 13:22
3
رئیس هیات مدیره شرکت گاز استان البرز بیان کرد: نیروی انسانی در شرکت گاز استان البرز مهمترین سرمایه ای است که در اختیار داریم و وظیفه هیات مدیره است که انگیزه کارکنان را افزایش دهند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس هیات مدیره شرکت گاز استان البرز بیان کرد: نیروی انسانی در شرکت گاز استان البرز مهمترین سرمایه ای است که در اختیار داریم و وظیفه هیات مدیره است که انگیزه کارکنان را افزایش دهند.

علیرضا شکوهیان رئیس هیات مدیره این شرکت، در صد و بیست و دومین جلسه هیات مدیره که در اداره گاز ناحیه کمالشهر برگزار شد، اظهار کرد: در چند هفته اخیر که جلسه های هیات مدیره در نواحی مختلف برگزار می شود از این جهت که اعضاء با کاستی ها و نقاط قوت این نواحی آشنا می شوند، ارزشمند است.
وی ادامه داد: حضور فیزیکی و مشاهده اعضای هیات مدیره در شناسایی مشکلات نواحی بسیار مهم است و اعضاء باید تلاش کنند هر کدام در حد بضاعت و در چارچوب وظایف خود مشکلات را شناسایی و برای رفع آن تلاش کنند.
رئیس هیات مدیره شرکت گاز استان البرز مطرح کرد: پیشنهاد می شود قبل از شروع جلسه رسمی هیات مدیره در نواحی مختلف مشکلات و معضلات آن نواحی شناسایی شود و در جلسه ای که برگزار می شود این مشکلات در چارچوب قانون بررسی و برطرف شود.
شکوهیان ادامه داد: یکی از دستاوردهای برگزاری جلسه در نواحی مختلف این است که اعضای هیات مدیره پی می برند که نواحی در توزیع زیرساخت ها با هم متفاوت هستند و این نشان دهنده آن است که حتما باید یک نقشه راهی برای جبران کاستی ها داشته باشیم.
وی با بیان اینکه طبق منطق رادار باید رویکردها را یکسان و به صورت سیستماتیک مشکلات را برطرف کنیم، خاطر نشان کرد: نیروی انسانی در شرکت گاز استان البرز مهمترین سرمایه ای است که در اختیار داریم و وظیفه هیات مدیره است که انگیزه کارکنان را افزایش دهند.
شکوهیان دیدارهای سرپرست شرکت گاز استان البرز از ادارات و نواحی مختلف را ستودنی دانست و افزود: اکنون فضای کاری بسیار مناسبی در این شرکت شکل گرفته و در پرتو این رویکرد اتفاقات مثبت رقم می خورد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.