تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز برگشت ۴۰ میلیارد تومان از اعتبارات ورزش و جوانان البرز، غیر واقع و نادرست است /۹۰ درصد اعتبارات جذب شد پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت ضمانت ۲۵ هزار میلیارد ریالی سرمایه گذاری یک شرکت دانش بنیان در البرز راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند

افزایش بیش از سی درصدی بودجه شهرستان طالقان
14 مرداد 1402 - 9:12
4
جلسه کمیته برنامه ریزی شهرستان طالقان به ریاست مهدوی فرماندار و با حضور حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، سیدی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن فرمانداری برگزار شد.
ارسال توسط :
پ
پ

جلسه کمیته برنامه ریزی به ریاست مهدوی فرماندار و با حضور حدادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی ، سیدی معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان و مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان در سالن فرمانداری برگزار شد.

مهدوی در این جلسه با بیان افزایش سی و دو درصدی بودجه شهرستان گفت : با پیگیری های متعدد و نگاه ویژه ی استاندار البرز به طالقان ، بودجه سال جاری شهرستان سی و دو درصد نسبت به سال گدشته افزایش داشته است.
وی افزود : با توجه به مشکلات راه های روستایی و نامناسب بودن بیشتر جاده های مواصلاتی شهرستان ، بیش از نیمی از بودجه امسال را به بهسازی و آسفالت راه های روستایی تخصیص داده ایم که انشا ا.
.
.
تا قبل از فصل بارش ها بیش از چهل کیلومتر از این راه ها بهسازی و آسفالت خواهند شد.

حدادی نماینده مردم نیز در این جلسه به اولویت بندی بودجه و رعایت عدالت در توزیع آن اشاره کرد و گفت : موضوع مهم بعد از تخصیص بودجه ، جذب به موقع آن است که متاسفانه در سال گذشته حدودا چهارصد و هفتاد میلیارد تومان در استان البرز ، این بودجه جذب نشده است.
در ادامه ی جلسه هم تعدادی از مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان ، گزارشی از فعالیت ها و طرح ها و نحوه ی هزینه کرد بودجه در اداره خود ارائه کردند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.