تصویر
افزایش تعامل مدیریت‌های شهری با اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس ضرورت دارد
01 اسفند 1401 - 15:55
0
رئیس شورای اسلامی شهرستان فردیس گفت: افزایش تعامل مدیریت‌های شهری با اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس ضرورت دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس شورای اسلامی شهرستان گفت: افزایش تعامل مدیریت‌های شهری با اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس ضرورت دارد.

ملیحه اکبری در سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهرستان فردیس که با حضور رییس اداره ورزش و جوانان این شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه ورزش یکی از ارکان اصلی رشد و تعالی روح و جسم است، اظهار کرد: ورزش تاثیر بسیار زیادی بر ابعاد فردی و شهروندان دارد و این مهم برای مدیریت شهری بسیار مهم است.
وی در ادامه با بیان اینکه ورزش رمز سلامت، تندرستی، پویایی است، عنوان کرد: توسعه ورزش، ارتقا سلامت عمومی و افزایش روحیه و نشاط اجتماعی را به دنبال خواهد داشت.
اکبری افزود: فصل مشترک فعالیت‌های مدیریت شهری و اداره ورزش کمک به توسعه ورزش علی الخصوص ورزش همگانی است.
به گفته اکبری، زیرساخت سازی برای رشته های مختلف در فردیس از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که این شهر دارای نخبگان ورزشی متعددی می‌باشد.

وی با بیان اینکه سرانه ورزشی موجود در شهرستان فردیس به ازای هر نفر از جمعیت بسیار پایین است، تصریح کرد: افتخار آفرینی فرزندان برومند شهرستان در میادین ورزشی در سطح استانی، کشوری، ملی و بین‌المللی نیازمند حمایت‌های همه جانبه تصمیم گیران حوزه ورزش است.
رئیس شورای اسلامی شهرستان فردیس بر لزوم تشکیل کارگروه هایی در حوزه ورزش نوجوانان و جوانان تاکید کرد و افزود: شوراهای اسلامی شهر در راستای توسعه زیرساخت های ورزشی و همچنین توسعه فرهنگ ورزش در جامعه از هیچ تلاشی فروگذار نیستند.
گفتنی است که در این نشست مقرر شد که مدیریت‌های شهری فردیس و مشکین دشت در جهت هم افزایی هر چه بیشتر با اداره ورزش و جوانان شهرستان فردیس تعاملات موثری را در دستور کار خود قرار ده

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.