تصویر
افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک در البرز
14 اسفند 1401 - 15:54
1
رییس پلیس راهنمایی ورانندگی البرز از افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک از فردا دوشنبه ۱۵ اسفند ماه جاری در این استان خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس پلیس راهنمایی ورانندگی البرز از افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک از فردا دوشنبه ۱۵ اسفند ماه جاری در این استان خبر داد.

سرهنگ حمدالله رحمتی پور اظهار داشت: با توجه به افزایش درخواست های نقل و انتقال وسایل نقلیه در اسفند ماه و تسهیل در ارائه خدمات به مردم از ۱۵ تا ۲۸ اسفند ماه (به غیر از روزهای پنجشنبه) ساعت کاری تمام مراکز خدمات خودرویی و تعویض پلاک استان اعم از مرکز تعویض پلاک و دفاتر خدمات خو درویی محمدشهر، ، ساوجبلاغ ۲ ساعت افزایش یافته و تا ساعت ۱۶ خدمت رسانی به شهروندان ادامه خواهد داشت.
وی خاطرنشان کرد: اکنون سیستم نوبت دهی اینترنتی در مراکز تعویض پلاک فعال است و به هیچ وجه خارج از این شرایط تقاضایی پذیرفته نمی شود.
رحمتی پور افزود: متقاضیان پیش از مراجعه به این مراکز از طریق سامانه اینترنتی nobatdehi.
epolice.
ir نسبت به دریافت نوبت اقدام نموده و بر اساس زمان تخصیصی به مراکز یاد شده مراجعه نمایند.
وی خاطرنشان کرد: امکان کلیه مراحل شماره گذاری به استثنای بازدید و تایید اصالت خودرو ، فک و نصب پلاک به صورت غیر حضوری فراهم بوده و شهروندان می توانند تمام فرآیندهای نقل و انتقال شامل نوبت دهی، پرداخت خلافی، احراز هویت و همچنین احراز محل سکونت را به صورت اینترنتی در سامانه " پلیس من " انجام دهند که این امر تاکنون افزایش رضایتمندی هموطنان عزیز را فراهم آورده است.
رحمتی پور افزود: برخی متقاضیان بدون توجه به نوبت درنظرگرفته شده زودتر از زمان مقرر به مرکز مراجعه می کنند که سبب ازدحام جمعیت خواهد شد.
وی تاکید کرد: همچنین متقاضیان دریافت پلاک قبل از مراجعه از کامل بودن مدارک درخواستی از سوی مرکز تعویض پلاک اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به نوبت گیری کنند.
رییس پلیس راهنمایی و رانندگی البرز افزود : متقاضیان در صورت مراجعه به مراکز تعویض پلاک ، نکات بهداشتی را رعایت کرده و همکاری لازم را با کارکنان آن مجموعه داشته باشند.
اکنون چهار مرکز خدمات خودرویی در شهرستان های کرج، فردیس و ساوجبلاغ ارایه خدمات نقل و انتقال خودرو را انجام می دهند.

آزمون فوق العاده آزمون آیین نامه رانندگی درالبرز
وی دربخش دیگری از سخنان خود از برگزاری آزمون فوق العاده آیین نامه رانندگی در این استان خبرداد.
رحمتی پور گفت: با توجه به نزدیکی پایان سال و افزایش تقاضای آزمون آیین نامه رانندگی مقررشد در روزهای چهارشنبه و جمعه ۱۷ و ۱۹ اسفند ماه این آزمون درشهرستان کرج برگزار شود.
وی افزود: با برگزاری این آزمون، امور مربوطه جهت اخذ گواهینامه تعداد کثیری از متقاضیان قبل از تعطیلات نوروز انجام خواهد شد و مدت زمان انتظار آزمون دوباره نیز کاهش می یابد.
رییس پلیس راهور استان البرز خاطر نشان کرد تقسیم بندی شرکت در آزمون بر اساس آموزشگاههای رانندگی بوده و متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر همچنین اطلاع از زمان دقیق آزمون به آموزشگاههای مربوطه مراجعه نمایند.
اکنون ۳۳ آموزشگاه تعلیم رانندگی در استان البرز فعالیت می کنند.

منبع ایرنا برچسب ها: رییس پلیس راهنمایی ورانندگی البرز از افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک از فردا دوشنبه ۱۵ اسفند ماه جاری در این استان خبر داد.
رییس پلیس راهنمایی ورانندگی البرز از افزایش ساعت کاری مراکز تعویض پلاک از فردا دوشنبه ۱۵ اسفند ماه جاری در این استان خبر د

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.