تصویر
افزایش شاخص های توسعه با تلاش شبانه روزی مدیران در سایه وحدت  و همدلی اتفاق می افتد
21 فروردین 1401 - 9:58
2
دکتر علی صفری شهردار نظرآباد در دیدار وزیر محترم جهاد کشاورزی که به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهور به نظراباد سفر کرده بوداظهار کرد: ۸۰ درصد جمعیت شهرستان نظرآباد جمعیت شهری است این عامل در کنار فرصت های تاریخی که برای اقتصاد شهرستان و ارتقا فرهنگ و هنر دارد اگر به خوبی مدیریت و پشتیبانی نگردد در معرض تهدیدی جدی تر قرار خواهد گرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر علی صفری شهردار در دیدار وزیر محترم جهاد که به عنوان نماینده تام الاختیار رییس جمهور به نظراباد سفر کرده بوداظهار کرد: ۸۰ درصد جمعیت شهرستان نظرآباد جمعیت شهری است این عامل در کنار فرصت های تاریخی که برای اقتصاد شهرستان و ارتقا فرهنگ و هنر دارد اگر به خوبی مدیریت و پشتیبانی نگردد در معرض تهدیدی جدی تر قرار خواهد گرفت.

این مسئول تصریح کرد: فرصت بی نظیر در حوزه های سرمایه گذاری و گردشگری در این شهر فراهم است و با کمک های سازمانی و اداری دولت می توان شناخت توسعه در این شهر افزایش داد.

شهردار نظرآباد با بیان اینکه امروز شهرداری ها علی رغم مشکلات و چالش های بزرگ مالی و درآمدی پیشران خدمات نظام هستند و در کنار دولت قرار دارند، افزود:امروز خوشحالیم که شهرستان نظرآباد میزبان وزیری فرهیخته است که در سوابق درخشان خدمتی علاوه بر مسئولیت مردمی ، اجرایی و دانشگاهی که داشته است به امورات مهم و چالش های بزرگ که شهرستان ما با آن درگیر است اطلاعات کامل و جامعی دارد.
صفری بیان کرد: یکی از مهم‌ترین چالش های این شهرستان نبود شبکه جمع آوری فاضلاب و تصفیه خانه فاضلاب و به تبع آن هدر رفت منابع آبی، آلودگی زیست محیطی است.
این مسئول خطاب به وزیر محترم جهاد کشاورزی گفت: در شهر نظرآباد روزانه ۳۷ هزار متر مکعب آب و به تبع آن حدود ۳۰ هزار متر فاضلاب تولید می شود که سالانه ۵۵ میلیارد تومان به دور میریزیم اینکه این حجم فاضلاب چه آلودگی های ایجاد کرده و چه هزینه ای درخصوص آلودگی سربار حاکمیت و مردم می شود بماند، لذا با عنایت به اهمیت موضوع چنانچه دولت ۵۰ درصد اعتبار شبکه جمع آوری و خط انتقال را تقبل نماید شهرداری آمادگی ۵۰ درصد مابقی آن را تقبل نماید.
شهردار نظرآباد یادآور شد: دومین مشکل شهر نظرآباد که مشکل کشور هم می باشد وجود املاک قولنامه ای است که با رای دیوان عدالت اداری دچار چالش بسیار بزرگی شده است ، پیشنهاد میکنم در اسرع وقت وزارت محترم کشور و معاونت حقوقی ریاست جمهوری جلسه ای با دیوان عدالت برگزار نماید تا فرصت ها و تهدیدها این مشکل را مرتفع نمایند.
وی خاطرنشان کرد: از آنجائیکه دولت مردمی جناب آقای دکتر رئیسی یکی از وعده های ساخت مسکن در شهرها و روستاها می باشد اطمینان داشته باشیم که با مرتفع شدن این موضوع ۵۰ درصد آنچه رئیس جمهور محترم وعده کرده است توسط بخش خصوصی و مردم تامین می شود.
صفری به مشکل سوم این شهرستان اشاره کرد و افزود:از دیگر معضلات دیگر استفاده از ظرفیت حمل و نقل ریلی در شهر نظرآباد است ؛ ریل راه آهن تقریبا شهر نظرآباد را به دو قسمت تقسیم کرده اما علی رغم اینکه شهر هزینه های تهدید های وجود ریل راه آهن را پرداخت می نماید از فرصت های آن که وجود یک ایستگاه قطار برون شهری است بی بهره است و امیدواریم با پی گیری های جنابعالی و مساعدت وزارت راه و شهرسازی این مهم به انجام برسد .
شهردار نظرآباد به عدم دسترسی آسان به داخل شهر نظرآباد اشاره کرد و تصریح کرد: دسترسی های آسان به داخل شهر توسط سه بزرگراه احداث در شمال و غرب شهر یکی دیگر از مشکلات است متاسفانه دسترسی بسیار ناایمنی از اتوبان به داخل سهر وجود دارد که لازم است راست گرد آن جهت دسترسی بهتر و ایمن تر شهروندان هر چه سریعتر انجام شود با احداث تقاطع غیر همسطح در بزرگراه غدیر و دسترسی از این بزرگراه احداثی از ضلع جنوبی و غرب می تواند کمک شایانی به اقتصاد شهری و شهرستان کند.
صفری در پایان ضمن آرزوی توفیق برای دولت مردمی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم در سایه تعامل، همکاری و هم افزایی بی نظیری که در شهرستان وجود دارد بتوانیم شاخص های توسعه را افزایش دهیم

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.