تصویر
افزایش مراجعه به گرمخانه‌های کرج به دلیل موج سرما
02 بهمن 1401 - 15:12
1
مسئول گرمخانه‌های شهرداری کرج با اشاره به اینکه گرمخانه آقایان از ۵ عصر تا ۸ صبح به مراجعان خدمات ارائه می‌دهد ولی در روزهای سرد سال این خدمات ۲۴ ساعته می‌شود، گفت: یک وعده شام گرم، یک وعده صبحانه، لحاف و متکای تمیز، لباس زیر، لباس خواب و وسایل استحمام از جمله خدماتی است که به مراجعین داده می‌شود.
ارسال توسط :
پ
پ

مسئول گرمخانه‌های با اشاره به اینکه گرمخانه آقایان از ۵ عصر تا ۸ صبح به مراجعان خدمات ارائه می‌دهد ولی در روزهای سرد سال این خدمات ۲۴ ساعته می‌شود، گفت: یک وعده شام گرم، یک وعده صبحانه، لحاف و متکای تمیز، لباس زیر، لباس خواب و وسایل استحمام از جمله خدماتی است که به مراجعین داده می‌شود.

بهنام مهدلو دبا اشاره به اینکه طی هفته‌های گذشته شاهد افزایش برودت هوا و کاهش محسوس دمای بودیم، اظهار کرد: با سرد شدن هوا تعداد مراجعان به گرمخانه‌ها حدود ۴۰ درصد افزایش داشته است.
وی ادامه داد: در حال حاضر گرمخانه آقایان واقع در شاه عباسی با احتساب کف خوابی‌ها روزانه پذیرای ۱۳۰ نفر است و گرمخانه آقایان کمال آباد هم که به تازگی راه اندازی شده، بین ۴۵ تا ۵۰ نفر را پذیرش می‌کند.
وی با اشاره به وضعیت گرمخانه بانوان هم توضیح داد: در حال حاضر ظرفیت این گرمخانه هم تکمیل شده و روزانه ۴۰ نفر در این مجموعه پذیرش می‌شوند.
این مسئول با بیان اینکه در روزهای عادی سال، روزانه بین ۲۰ تا ۲۵ نفر به گرمخانه بانوان مراجعه می‌کنند، افزود: گرمخانه بانوان در تمام طول سال میزبان مراجعان است.
مهدلو با اشاره به اینکه گرمخانه آقایان از ۵ عصر تا ۸ صبح به مراجعان خدمات ارائه می‌دهد ولی در روزهای سرد سال این خدمات ۲۴ ساعته می‌شود، گفت: یک وعده شام گرم، یک وعده صبحانه، لحاف و متکای تمیز، لباس زیر، لباس خواب و وسایل استحمام از جمله خدماتی است که به مراجعین داده می‌شود.
مهدلو اظهار کرد: حدود ۹۵ درصد مراجعان به گرمخانه‌ها اعتیاد دارند ولی کسانی هم هستند که در راه مانده‌اند یا برای انجام کاری به کرج آمده ولی امکان رفتن به مسافرخانه را ندارند به همین دلیل برای شب مانی به این مراکز مراجعه می‌کنند.
مسئول گرمخانه‌های شهرداری کرج ادامه داد: درهای گرمخانه‌های آقایان، امسال از ۲۵ آبان ماه باز شده و اغلب تا اوایل بهار هم فعال هستند.
منبع ایسنا برچسب ها: مسئول گرمخانه‌های شهرداری کرج با اشاره به اینکه گرمخانه آقایان از ۵ عصر تا ۸ صبح به مراجعان خدمات ارائه می‌دهد ولی در روزهای سرد سال این خدمات ۲۴ ساعته می‌شود، گفت: یک وعده شام گرم، یک وعده صبحانه، لحاف و متکای تمیز، لباس زیر، لباس خواب و وسایل استحم

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.