تصویر
افزایش ۱۰ درصدی خرید و فروش مسکن در کرج
27 خرداد 1402 - 12:20
1
رییس اتحادیه املاک کرج گفت: خرید و فروش مسکن در این استان در ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.
ارسال توسط :
پ
پ


رییس اتحادیه املاک گفت: خرید و فروش مسکن در این استان در ابتدای سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۱۰ درصد افزایش یافته است.

"مریم قمی، اظهار کرد: قراردادهای اجاره و رهن نیز در این استان بنا به مصوبه دولت ۲۰ درصد تعیین شده است.
وی خاطرنشان کرد: بازار خرید و فروش مسکن در استان البرز نسبت به گذشته وضعیت بهتری پیدا کرده اما از رکود خارج نشده که پیش بینی ها برای رونق بیشتر این بازار در ماه های آینده است.
قمی بیان کرد: پیش بینی می شود وضعیت بازار مسکن به زودی بهبود یابد تا چرخه اقتصاد مسکن نیز رونق گیرد.
رییس اتحادیه املاک کرج همچنین یادآور شد: شهروندان به هیچ وجه در موقع خرید و فروش مسکن فریب برخی سودجویان را نخورده و دقت لازم را داشته باشند.
قمی افزود: هرساله درابتدای سال برخی افراد سودجو برای به دست آوردن منفعت خود اقدام به تبلیغات افزایش قیمت کاذب در بازار مسکن می کنند که هیچکدام صحت ندارد.
وی گفت: در اجرای طرح نظارت بر عملکرد مشاوران املاک در این استان، طی ماه گذشته بیش از ۸۵۰ واحد بازرسی و ۱۳۱ واحد به دلیل نداشتن مجوز به واحد بازرسی اتاق اصناف معرفی شدند.
قمی گفت: هرگونه دریافت وجه بابت ارائه کد رهگیری از سوی مشاوران املاک در این استان غیرقانونی است و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.
وی اضافه کرد: متصدیان املاک فقط براساس تعرفه اتحادیه خدماتی که به فروشنده و خریدار ارائه می دهند مبلغ دریافت خواهند کرد و هزینه ای بابت کد رهگیری از مشتریان گرفته نمی شود.
وی خاطرنشان کرد: مراجعه کنندگان به واحدهای صنفی مشاور املاک قبل از تنظیم هرگونه قرارداد، شامل رهن و اجاره، خرید، فروش ملک، ضمن رویت اسناد و مدارک مالکیتی، از صحت آن نیز اطمینان حاصل کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.