دبیر و رئیس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی گفت: با وجود افزایش قابل توجه سفرها در روز اول و محدودیت‌های ناشی از اجرای پروژه‌های عمرانی، ترافیک مسیرهای اصلی صرفاً در حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش یافت و شاهد هیچ گره‌ای در مسیرهای اصلی نبودیم.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از البرز، مجتبی حاجی قاسمی، عصر امروز _سه شنبه سوم مهر_ در نطق پیش از دستور یکصد و هشتاد و دومین جلسه رسمی شورای شهر اظهار کرد: خوشبختانه با وجود افزایش قابل توجه سفرها در روز اول مهر و محدودیت‌های ناشی از اجرای پروژه‌های عمرانی، ترافیک مسیرهای اصلی صرفاً در حدود ۱۵ تا ۲۰ درصد افزایش یافت و شاهد هیچ گره‌ای در مسیرهای اصلی نبودیم.

وی افزود: با مدیریت مناسب معاونت‌های حمل و نقل و ترافیک و فنی و عمرانی و حضور مؤثر پرسنل خدوم فراجا شاهد ترافیک روانی در شهر بودیم.

عضو شورای شهر از معاون فنی و عمرانی شهرداری به دلیل حضور مستمر در پروژه‌های عمرانی کرد و افزود: شاهد حضور شبانه روزی ایشان در محل پروژه‌ها هستیم و خوشبختانه در حوزه تقاطعات و پروژه‌های این معاونت شاهد مشکل خاصی نیستیم.

حاجی قاسمی همچنین خواهان تقویت سیستم کنترل پروژه در شهرداری شد و تاکید کرد: امیدواریم با استفاده از این سیستم بتوانیم تا پایان دوره ششم شورا پروژه‌های عمرانی شهر را به نتیجه برسانیم.

منبع: ایمنا

تصویر