تصویر
اقامه نماز جماعت باعث تقویت وجدان کاری و ارتقای معنویت کارکنان می‌شود
26 آذر 1401 - 16:58
2
شهردار کرج با بیان اینکه برگزاری نماز جماعت در ادارات ازعوامل تقویت وجدان کاری و ارتقاء معنویت بین کارکنان می‌شود، گفت: با توجه به مفهوم عمیقی که در اسلام در خصوص شرکت در اقامه نماز جماعت تببین شده، ضروری است در تحقق این مهم کوشا باشیم.
ارسال توسط :
پ
پ

با بیان اینکه برگزاری نماز جماعت در ادارات ازعوامل تقویت وجدان کاری و ارتقاء معنویت بین کارکنان می‌شود، گفت: با توجه به مفهوم عمیقی که در اسلام در خصوص شرکت در اقامه نماز جماعت تببین شده، ضروری است در تحقق این مهم کوشا باشیم.

مهرداد کیانی در نشست با اعضای ستاد اقامه نماز ، ضمن یادآوری این موضوع که نماز جماعت علاوه بر رشد و بالندگی موجب هم افزایی بهتر می‌شود، اظهار داشت: با توجه به مفهوم عمیقی که در اسلام در خصوص شرکت در اقامه نماز جماعت تببین شده، ضروری است در تحقق این مهم کوشا باشیم.
این مسئول به ضرورت ترغیب کارمندان به شرکت در اقامه نماز جماعت ادارات، اشاره و عنوان کرد: باید راهکارهایی را به کار بریم که نماز جماعت با شکوه هرچه بیشتر برگزار شود.
وی با بیان اینکه مدیران می‌توانند با بهره‌گیری از ظرفیت برگزاری نماز جماعت، مباحث و مسائل مهم کاری مجموعه را به اطلاع کارمندان برسانند، گفت: نماز جماعت در ادارات عامل تقویت وجدان کاری و ارتقاء معنویت بین کارکنان نیز می‌شود.

شهردار در بخش پایانی صحبت‌های خود درخصوص فلسفه و جایگاه نماز در ابعاد مختلف فردی، سخن گفت و بر ضرورت توسعه و ترویج فرهنگ نماز در ادارات تأکید کرد.

در پایان جلسه نیز ائمه جماعت ستاد اقامه نماز شهرداری کرج پیشنهاداتی در خصوص حضور پررنگتر کارکنان در نماز جماعت مطرح کردند که مورد حمایت شهردار کرج قرار گرفت.

شایان ذکر است در این نشست صمیمی ائمه جماعت ستاد مرکز، سازمانها و مناطق شهرداری کرج حضور داشتند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.