تصویر
اقدامات آبفای البرزدرتابستان قابل تقدیر است
08 مهر 1402 - 10:26
1
اقدامات شبانه روزی آبفا در گذر از پیک مصرف آب در تابستان امسال قابل تحسین وتقدیر است .
ارسال توسط :
پ
پ

اقدامات شبانه روزی آبفا در گذر از پیک مصرف آب در تابستان امسال قابل تحسین و است .

مهدی عسگری نماینده مردم ،،اشتهارددرمجلس در دیدار با مدیرعامل آبفای البرزحادثه سیل وریزش کوه در سد کرج را اتفاقی ذکرکردکه کار رابرای آبفادرتابستان بسیار سخت‌تر هم کردوگفت :این حادثه برخی نقاط ضعف در زیر ساخت های آبفا را نمایان کرده و ما هم آماده هستیم تا با کمک و مشارکت آبفا پیگیرجذب اعتبارات لازم برای اجرای طرح های زیربنایی که آبفادر حال اجرای آنهاست باشیم.
مهندس حمیدرضا نامداری مدیرعامل آبفای البرز هم دراین نشست ضمن ارائه گزارش ۷ ماهه به تشریح برنامه های آبفا پرداخت و گفت :ساخت۱۱۰ هزار متر مکعب مخزن ذخیره اززمستان ۱۴۰۱ آغاز شده که باید هر چه سریعتر به مدار بهره برداری وارد شوند .
وی افزود:احداث تصفیه خانه آب شماره ۳ کرج که پروژه ای سه ساله است را قصد داریم ۱۰ ماهه آماده بهره برداری کنیم وهمچنین حفر ۱۰۰ حلقه چاه جدید در برنامه میان مدت قرار دارد که همه اینها نیازمند اعتبارات لازم و مکفی است چرا که توان و اراده لازم برای اجرای آنها در مجموعه آبفا وجود دارد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.