تصویر
البرز، ۴۴۲ شهید کارگری و کارفرمایی تقدیم این نظام کرده است
05 بهمن 1401 - 8:44
3
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: البرز ۴۴۲ شهید کارگری و کارفرمایی را تقدیم این نظام و انقلاب کرده اما طی این سال ها، کمتر نامی از آن ها برده شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل تعاون، کار و رفاه استان البرز گفت: البرز ۴۴۲ شهید کارگری و کارفرمایی را تقدیم این نظام و انقلاب کرده اما طی این سال ها، کمتر نامی از آن ها برده شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ، عبدالله دارایی، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز امروز در یادواره شهدای ۴۴۲ شهید کارگری و کارفرمایی استان که در سالن شهیدان نژادفلاح کرج برگزار شد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جامعه کارگری و کارفرمایی گفت: این افراد علاوه بر تامین نیازهای تولیدی و صنعتی کشور، در دفاع از این مرز و بوم، جان شیرین خود را فدا کردند.
وی سنگر تولید و صنعت را خط مقدم دفاع از حرم انقلاب اسلامی و کارگران و کارفرمایان را سربازان و فرماندهان این جبهه مقدم دانست و بیان کرد:‌ استان البرز ۴۴۲ شهید کارگری و کارفرمایی را تقدیم این نظام و انقلاب کرده اما طی این سال ها، کمتر نامی از آن ها برده شده است؛ امروز ما به منظور گرامیداشت یاد و خاطره این زحمتکشان و تلاشگران گرد هم آمده ایم.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به زحماتی که جامعه کار و کارگر برای این نظام، انقلاب و کشور کشیده اند، ضمن قدردانی از شهدای این جامعه و خانواده های آن ها اظهار کرد: به برکت وجود همین شهدا، وضعیت کار، تولید و اشتغال در البرز مناسب بوده و اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است.
فراموش نکنیم که جایگاه امروز خود را مدیون تلاش ها و زحمات این دلاورمردان هستیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.