تصویر
البرزنشینان آماده بارش باران و برف باشند
19 آبان 1401 - 12:41
1
مدیرکل هواشناسی استان البرز با اعلام هشدار سطح زرد برای استان گفت: بارش باران و برف همراه با آذرخش از عصر امروز پنجشنبه در البرز شاهد خواهیم بود.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل هواشناسی استان البرز با اعلام هشدار سطح زرد برای استان گفت: بارش باران و برف همراه با آذرخش از عصر امروز پنجشنبه در البرز شاهد خواهیم بود.

آرش گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر امواج ناپایدار کم دامنه سطوح میانی از منطقه البرز مرکزی است که به موجب آن از عصر و شب پنجشنبه تا اواخر وقت شنبه هفته آینده در بعضی ساعات وزش باد به نسبت شدید به همراه گرد و غبار، رگبار پراکنده ، رعد و برق و در ارتفاعات بارش پراکنده برف مورد انتظار است.
وی بیان داشت : لغزندگی جاده های کوهستانی، اختلال در سفرهای بین شهری به ویژه در عبور از گذرگاه های کوهستانی، احتمال بالا آمدن سطح آب رودخانه ها از مخاطرات احتمالی این شرایط جوی است .
بهاروند احمدی به رانندگانی که قصد عبور از جاده های کوهستانی البرز را دارند توصیه کرد زنجیرچرخ ، سوخت کافی و لوازم ایمنی همراه داشته باشند.
نیز به کوهنوردان توصیه کرد که در این شرایط جوی به ارتفاعات صعود نکنند.
منبع ایرنا برچسب ها: مدیرکل هواشناسی استان البرز با اعلام هشدار سطح زرد برای استان گفت: بارش باران و برف همراه با آذرخش از عصر امروز پنجشنبه در البرز شاهد خواهیم بود.
مدیرکل هواشناسی استان البرز با اعلام هشدار سطح زرد برای استان گفت: بارش باران و برف همراه با آذرخش از

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.