تصویر
البرزی‌ها از دز سوم و چهارم واکسن کرونا استقبال نکردند
29 تیر 1401 - 14:46
0
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز گفت: با وجود استقبال مردم استان از دز اول و دوم واکسن کرونا اما از دزهای سوم و چهارم استقبال چندانی صورت نگرفت.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون سیاسی، امنیتی و استاندار البرز گفت: با وجود استقبال مردم استان از دز اول و دوم واکسن کرونا اما از دزهای سوم و چهارم استقبال چندانی صورت نگرفت.

مرتضی ولی پوری در جلسه شورای اطلاع‌رسانی استان البرز اظهار کرد: ایام محرم و صفر را پیش رو داریم و باید برای این مراسم برنامه‌ریزی کامل کنیم.
وی بیان کرد: جلسات متعدد برای انسجام هیئات برگزار شده است و قصد داریم با حضور مسئولان هیئات و دسته‌جات و تبلیغات اسلامی برای نظم‌بخشی برنامه‌ها اقدام کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز تصریح کرد: برای برگزاری باشکوه مراسم اربعین با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی و ملاحظات پیرامون آن تا میزانی که به ما اعلام شود زائر اعزام کنیم.
وی خاطرنشان کرد: شاهد شیوع موج جدید کرونا هستیم و بهترین راه برای پیشگیری از آن رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی از جمله ماسک و تزریق دز بعدی واکسن کرونا است.
ولی‌پوری گفت: با وجود استقبال مردم استان البرز از دز اول و دوم واکسن کرونا متأسفانه از دزهای سوم و چهارم استقبال چندانی صورت نگرفت.
وی اظهار کرد: رسانه‌ها و مسئولان ذی‌ربط باید برای ترغیب مردم و تزریق دوز یادآور اقدام بکنند تا بتوانیم زنجیره این بیماری را پاره کنیم.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار البرز متذکر شد: در خصوص مراسم روز خبرنگار مصر هستیم تا این برنامه به صورت متمرکز برگزار شود.

منبع مهر

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.