البرزی ها درسال گذشته ۱۸۵ هزار بار با ۱۲۲ تماس گرفتند

مشترکان آبفای البرز درسال ۹۹ بیش از ۱۸۵ هزار تماس (روزانه بیش از ۵۰۰ تماس)با دفتر مدیریت ارتباط با مشتریان(۱۲۲ ) برقرار کردند وبه درخواست آنها رسیدگی شده است.

مهندس شهرام حافظ رئیس دفتر مدیریت ارتباط با مشتری آبفای البرز گفت : بیشترین موضوع برقراری تماس مردمی «قطع آب»با ۸۹ هزار مورد معادل ۴۸ درصد کل تماسها بوده است که آبفای شهر با ۲۶ هزار مورد وپس از آن آبفای با ۱۲ هزار و۷۰۰ مورد بیشترین تماس ها را به خود اختصاص داده اند.

وی افزود: شکستگی انشعاب یا لوله قبل از کنتور ،دومین موضوع پرتکرار تماس های مردمی بوده که با ۴۰ هزار و ۵۰۰ مورد( معادل ۲۲ درصد کل تماسهای مردمی) ،بیشترین حادثه رخ داده درخطوط آب بوده وکرج مرکزی به دلیل داشتن بیشترین تعداد انشعاب نسبت به سایر مناطق، با ۱۰ هزار مورد پیشگام دراین حادثه است.

گرفتگی کنتور با ۱۶ هزار و ۷۰۰ مورد،شکستگی لوله اصلی با ۱۲ هزار مورد، نشتی کنتور با ۸۶۰۰ مورد،خرابی شیرفلکه داخل دریچه کنتور با ۶۵۰۰ مورد وترکیدگی کنتور با ۴۹۰ مورد درمراحل بعدی حوادث قرارداشته است.

وی درادامه به مواردی همچون: پرنکردن حفاری،جمع نکردن نخاله وخرابی شیر یک طرفه اشاره کرد وگفت: این موضوع هابه ترتیب با ۱۵۸ و۱۶۹ و۱۸۰ مورد کمترین تماسهای مردمی را به خود اختصاص داده است.

منبع : آب و فاضلاب البرز

تصویر