تصویر
البرزی ها پیروزی فلسطین را جشن گرفتند
16 مهر 1402 - 10:22
1
مردم استان البرز شامگاه شنبه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، پیروزی عملیات جبهه مقاومت و حماس علیه رژیم غاصب صهیونیستی را جشن گرفتند.
ارسال توسط :
پ
پ

مردم استان البرز شامگاه شنبه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، پیروزی عملیات جبهه مقاومت و حماس علیه رژیم غاصب صهیونیستی را جشن گرفتند.

گروه های مختلف مردم استان البرز با حضور در خیابان های ودیگر مناطق استان حمله برق آسای جبهه مقاومت فلسطین را پیروزی جدید در مقابل صهیونیست ها و جهبهه استکباری دانستند.
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز شنبه شب در این زمینه به خبرنگار ایرنا گفت: گروه های خودجوش مردمی با حضور در میادین اصلی شهرستان ها به شادی و سرور پیروزی فلسطین پرداختند.
حجت الاسلام والمسلمین " علیرضا ابراهیمیان " افزود: پخش شربت و شیرینی ، پخش بادکنک های رنگی، اهتزار پرچم ایران و فلسطین از دیگر اقدامات این حرکت های خودجوش مردمی بود.
وی بیان کرد: برخی از مردم موتور سوار در خیابان های اصلی و کرج اقدام به گرداندن پرچم فلسطین به نشانه پیروزی آن داشتند.

ابراهیمیان تاکید کرد: با توجه به استقبال گسترده مردم در این حرکت های خودجوش سرور و شادی در حمایت از مردم فلسطین در تلاش برای برگزاری رژه خودرویی نیز فردا ۱۶ مهرماه در استان البرز هستیم.
گروه های مقاومت فلسطین روز گذشته در پاسخ به شرارت های رژیم صهیونیستی بیش از پنج هزارموشک و راکت به مراکز نظامی صهیونیست ها در اراضی اشغالی فلسطین پرتاب کردند که خسارات و تلفات فراوانی به صهیونیست ها وارد شد.
همزمان با این عملیات نفوذ نیروهای کماندو جبهه مقاومت به عمق اراضی اشغالی و به اسارت درآوردن تعدادی از افسران و سربازان صهیونیست ها بر رعب و وحشت غاصبان قدس افزود.
منبع ایرنا برچسب ها: مردم استان البرز شامگاه شنبه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، پیروزی عملیات جبهه مقاومت و حماس علیه رژیم غاصب صهیونیستی را جشن گرفتند.
مردم استان البرز شامگاه شنبه در حمایت از مردم مظلوم فلسطین ، پیروزی عملیات جبهه مقاومت و حماس علیه رژیم غاصب صهیون

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.