تصویر
البرز از استان‌های حساس در حوزه پدافندی کشور است
25 مهر 1401 - 14:47
1
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز گفت: البرز یکی از استان‌های حساس در حوزه پدافندی کشور است و همه دستگاه‌ها در این خصوص باید عملکرد قابل قبولی داشته باشند و روند امور، نظم و اهمیت بیشتری داشته باشد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز گفت: البرز یکی از استان‌های حساس در حوزه پدافندی کشور است و همه دستگاه‌ها در این خصوص باید عملکرد قابل قبولی داشته باشند و روند امور، نظم و اهمیت بیشتری داشته باشد.

سیدحسن هاشمی در نشست با رابطین پدافند دستگاه‌های اجرایی استان البرز با بیان اینکه استان البرز از اهمیت قابل توجهی برخوردار است و عملیاتی نمودن طرح مطالعاتی پدافند غیر عامل باید در دستور کار کلیه دستگاه های استان قرار گیرد، گفت: چنانچه مدیران دستگاه ها به نظام نامه های پدافند غیر عامل عمل کنند دیگر شاهد هیچگونه خسارت ناشی از تهدیدات احتمالی نخواهیم بود.
هاشمی افزود: طرح جامع پدافند غیر عامل در استان در سال ۹۹ تهیه، تدوین و تصویب شده است از این رو همه دستگاه‌ها باید برش دستگاهی طرح پدافند غیر عامل را اجرایی کنند.
وی افزود: سند جامع پدافندغیرعامل استان مطابق برنامه مصون سازی و کاهش آسیب پذیری ها در استان البرز به اجرا درخواهد آمد و امیدواریم در این زمینه با توجه به موقعیت استان در پیشبرد این سند پیشتاز باشیم.
هاشمی تصریح کرد: این سند مهم می تواند راهبردی برای کاهش هزینه ها و افزایش تاب آوری در راستای حفظ سرمایه های استان خصوصا نیروی انسانی، بر اساس معیارها و ضوابط پدافند غیرعامل باشد.
وی با بیان اینکه اهداف کلی پدافند غیرعامل شامل کاهش تلفات انسانی، کاهش آسیب پذیری و پایدارسازی زیرساخت‌ها در برابر تهدیدات، حفظ سرمایه های زیرساختی و فیزیکی و همچنین حفظ و تداوم کارکردها در زیرساخت‌های حیاتی، حساس و مهم است، تاکید کرد: همه دستگاه‌های استانی باید نسبت به شناسایی و احصای تهدیدات زیرساخت‌های خود در قالب این سند اقدام کنند.
مدیر کل پدافند غیر عامل استانداری البرز گفت: در راستای اجرای مصوبات کمیته پدافند غیرعامل کشور و همچنین در راستای مصون سازی زیرساخت‌های استان، دستورالعمل اجرایی پدافند غیرعامل در البرز به دستگاه‌ها ابلاغ شده است.
هاشمی تصریح کرد: البرز یکی از استان‌های حساس در حوزه پدافندی کشور است و همه دستگاه‌ها در این خصوص باید عملکرد قابل قبولی داشته باشند و روند امور، نظم و اهمیت بیشتری داشته باشد.
منبع ایسنا برچسب ها: مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز گفت: البرز یکی از استان‌های حساس در حوزه پدافندی کشور است و همه دستگاه‌ها در این خصوص باید عملکرد قابل قبولی داشته باشند و روند امور، نظم و اهمیت بیشتری داشته باشد.
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری البرز گفت: ال

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.