البرز برای رسیدن به شرایط استاندارد آموزشی به ۴۳۰ مدرسه نیاز دارد
  • مهر ۱۴, ۱۴۰۳ ساعت: 10:53
  • شناسه : 1577198
    0

    استاندار البرز گفت: بر مبنای گزارش ارائه شده از سوی سازمان نوسازی مدارس استان برای رسیدن به شرایط نرمال به حدود ۴۳۰ مدرسه نیاز داریم. به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، مجتبی عبداللهی در جلسه نهضت مدرسه سازی استان که امروز _شنبه چهاردهم مهر_ در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با بیان اینکه راه‌اندازی […]

    ارسال توسط :
    پ
    پ
    البرز برای رسیدن به شرایط استاندارد آموزشی به ۴۳۰ مدرسه نیاز دارد

    استاندار البرز گفت: بر مبنای گزارش ارائه شده از سوی سازمان نوسازی مدارس استان برای رسیدن به شرایط نرمال به حدود ۴۳۰ مدرسه نیاز داریم.

    به گزارش خبرگزاری فارس از ، مجتبی عبداللهی در جلسه نهضت مدرسه سازی استان که امروز _شنبه چهاردهم مهر_ در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، با بیان اینکه راه‌اندازی این نهضت توجه مردم و مسئولان را به کمبود جدی سرانه‌های آموزشی و پرورشی و استان جلب کرد، اظهار کرد: بر این اساس طی تعامل دولت و خیرین در راستای ساخت، آغاز عملیات اجرایی و تکمیل ۲۰۰ پروژه توفیق یافتیم.

    وی افزود: بر مبنای گزارش ارائه شده از سوی سازمان نوسازی مدارس استان برای رسیدن به شرایط نرمال به حدود ۴۳۰ مدرسه نیاز داریم.

    استاندار البرز خاطرنشان کرد: از این تعداد ۹۰ مدرسه در شهر متراکم است که ضرورت دارد شهرداری و اداره کل راه و شهرسازی در راستای تأمین اراضی مناسب اقدام کنند تا خیرین نسبت به ساخت، اقدام کنند.

    عبداللهی اضافه کرد: باید شرایط ویژه‌ای تعریف شود تا مالکان اراضی خصوصی نیز با اخذ بسته‌های تشویقی در این امر همراهی کنند.

    وی گفت: ضرورت دارد سازندگان بزرگ مسکن‌های بالای ۲۰۰ واحد بویژه در شهرستان فردیس شناسایی شوند و روند انجام تعهدات آن‌ها در راستای تأمین سرانه‌های آموزشی، ورزشی و درمانی بررسی شود.

    استاندار البرز با بیان اینکه اگر سازندگان به تعهدات خود عمل نکنند مشمول دریافت پایان کار نخواهند شد، تاکید کرد: باید تدابیری اندیشیده شود و تمام مدارس استان به چمن مصنوعی و سالن ورزشی مجهز شوند.

    عبداللهی گفت: استان‌های ساوجبلاغ و نیز هرکدام به ۳۲ و ۲۳ مدرسه برای رسیدن به شرایط نرمال نیاز دارند، از این رو فرمانداران باید برای تأمین اراضی و جذب خیران اقدام کنند.

    منبع: ایمنا

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر