تصویر
البرز به هزار مدرسه برای رهایی از مدارس دوشیفته نیاز دارد
18 شهریور 1402 - 13:13
4
نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: درصدد هستیم که تا پایان دولت سیزدهم ساخت ۲۰۰ مدرسه را به پایان برسانیم ولی با توجه به نیاز استان، باید احساس مسئولیت بیشتری داشته و این رقم را افزایش دهیم.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز گفت: درصدد هستیم که تا پایان دولت سیزدهم ساخت ۲۰۰ مدرسه را به پایان برسانیم ولی با توجه به نیاز استان، باید احساس مسئولیت بیشتری داشته و این رقم را افزایش دهیم.

مجتبی عبداللهی در جلسه بررسی روند تحقق اهداف نهضت مدرسه سازی در استان که روز شنبه ۱۸ شهریور ماه ۱۴۰۲ در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، نیاز البرز به هزار مدرسه برای رهایی از مدارس متراکم و دو شیفته را مورد اشاره قرار داد و خواستار عزم ویژه مسئولان استان در این راستا شد.
وی افزود: در این رابطه شهرستان های و که دارای متراکم ترین و مهاجرپذیرترین شهرهای کشورهای هستند، نیاز مبرمی به افزایش سرانه ها دارند.
عبداللهی گفت: انتظار می‌رود شهرداری ها از محل تعهدات خود در بخش های مختلف خدماتی، نسبت به تخصیص زمین مناسب برای ایجاد مدارس و اماکن داخل و خارج آنها اقدام کنند.
وی افزود: درصدد هستیم که تا پایان دولت سیزدهم ساخت ۲۰۰ مدرسه را به پایان برسانیم ولی با توجه به نیاز استان، باید احساس مسئولیت بیشتری داشته و این رقم را افزایش دهیم.
استاندار البرز گفت: ایجاد چمن مصنوعی ورزشی در مدارس یکی از مهمترین اموری است که باید در کنار نهضت مدرسه سازی دنبال شود.
وی افزود: راه اندازی مسابقات ورزشی محلی با استفاده از فضاهای ورزشی مدارس بویژه در محله های کمتربرخوردار استان و ایجاد شور، نشاط و همبستگی بین اهالی، از جمله اهداف مهم در استان است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.