تصویر
البرز جزو ۶ استان برتر در ارائه تسهیلات صنایع‌‌دستی است
30 تیر 1401 - 8:59
0
معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: «البرز جزو 6 استان برتر در زمینه ارائه تسهیلات به فعالان صنایع‌دستی است.
ارسال توسط :
پ
پ

معاون صنایع‌دستی اداره کل میراث‌، گردشگری و صنایع‌دستی البرز گفت: «البرز جزو ۶ استان برتر در زمینه ارائه تسهیلات به فعالان صنایع‌دستی است.
»
یحیی دارایی در نشست معاونان صنایع‌دستی کشور که در تاریخ ۲۹ تیر ۱۴۰۱ به میزبانی البرز برگزار شد، اظهار کرد: « از ابتدای سال تاکنون ۸ فقره مجوز فروشگاه صنایع‌دستی صادر شده است.
این تعداد با توجه به تفویض اختیارات وزارتخانه به استان انجام شد.
وی افزود: «از ابتدای سال تاکنون ۲۶ مورد نمایشگاه و بازارچه صنایع دستی در سطح استان دایر شده که با نگاه دقیق و کارشناسی مدیر کل استان حاصل شد.
او همچنین از اجرای طرح جنبش اشتغال جوانان در حوزه صنایع‌دستی با همکاری اداره کل ورزش و جوانان، مجمع جوانان و سمن‌ها خبر داد و اظهار کرد: «در این طرح افراد مستعد را طبق فراخوان‌ها شناسایی می‌کنیم که بر اساس علایق دسته‌بندی و آموزش داده می‌شوند.
» دارایی با اشاره به اینکه طرح میز اشتغال صنایع‌دستی محله محور برای زنان سرپرست خانوار در محلات کم‌برخوردار با همکاری قرارگاه استانداری اجراخواهد شد، اظهار کرد: «طرح دیگر در خصوص صادرات صنایع دستی است که با معرفی و بازاریابی آثار هنرمندان در تفاهم‌نامه با یکی ازشرکت‌ها در حال انجام است.
» او با اشاره به برگزاری کلاس آموزش بازاریابی مجازی برای ۱۰۰ نفر از شاغلین حوزه صنایع دستی افزود: «در زمینه تسهیلات نیز جزو ۶ استان برتر هستیم.
»

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.