تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند

البرز دارای بالاترین پوشش تلویزیونی کشور است
06 خرداد 1402 - 12:42
2
معاون توسعه و فناوری رسانه صدا و سیما گفت: البرز دارای بالاترین پوشش تلویزیونی در کشور است و تنها هشت نقطه کور در این استان وجود دارد.
ارسال توسط :
پ
پ


معاون توسعه و فناوری رسانه صدا و سیما گفت: البرز دارای بالاترین پوشش تلویزیونی در کشور است و تنها هشت نقطه کور در این استان وجود دارد.

علیرضا شریفی در آئین افتتاح طرح‌ها و پروژه‌های فنی صدا و سیمای استان البرز اظهار کرد: معاونت توسعه و فناوری وظیفه توسعه زیرساخت صدا و سیما را برعهده دارد.
وی با بیان اینکه اولین حلقه‌ای که مخاطبین مشاهده می‌کنند فرستنده است، تصریح کرد: در ایران به خاطر شرایط خاص موجود در بحث‌سیگنال‌رسانی از پوشش زمینی استفاده می‌کنیم.
معاون توسعه و فناوری رسانه صدا و سیما بیان کرد: در دنیا بعضاً نقاط کم‌پوشش و صعب‌العبور را با ماهواره سیگنال‌رسانی می‌کنند اما ما به خاطر تحریم‌ها و تاکید پدافند غیرعامل موظف هستیم که به صورت زمینی سیگنال رسانی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: البرز سال ۱۳۸۹ به عنوانی سی و یکمین استان تشکیل شد، در آن زمان پوشش تلویزیونی بخشی از استان برعهده تهران بود و البته هنوز هم این روند ادامه دارد که امیدواریم با حتماً مسئولان رفع شود.
شریفی با بیان اینکه فعالیت صدا و سیمای البرز در سال ۹۱ با یک دفتر خبری رادیو آغاز شد، گفت: با همت و تلاش صورت گرفته امروز ۵۱ پروژه فنی را در چرخه سیگنال‌رسانی افتتاح می‌کنیم.
وی اظهار کرد: سخت می‌توان دستگاهی را پیدا کرد که همواره یار دوازدهم یک نهاد باشد و تنها صدا و سیما در تمام شرایط این وظیفه را برعهده می‌رساند.
معاون توسعه و فناوری رسانه صدا و سیما بیان کرد: همانگونه که به دورترین نقاط آب و برق رسانده می‌شود ما نیز وظیفه داریم تا پوشش تلویزیونی را به این مناطق برسانیم.
وی با بیان اینکه رئیس صدا و سیما تحول را مؤثرتر و مهم‌تر از تغییر می‌داند، تصریح کرد: برای تحول نیازمند عمق‌نگری هستیم و معاونت توسعه و فناوری رسانه محور ابزار این تحول را در زیست بوم صدا و سیما برعهده داریم.
شریفی خاطرنشان کرد: خط مقدم این تحول همان باور است که از مرکز صدا و سیما آغاز می‌شود اما باید تمام دستگاه‌های اجرایی به کمک آن بیایند.
وی گفت: در عرصه توسعه بودجه بسیار اندکی برای ما تعریف می‌شود که کفایت امور را نمی‌کند، بنابراین به مصوبات سفر رئیس جمهور متوسل می‌شویم.
معاون توسعه و فناوری رسانه صدا و سیما اظهار کرد: امیدواریم با کمک استاندار البرز برای ایستگاه کمال‌شهر فیبر نوری تأمین شود، همچنین در بحث برق، راه و… نیازمند حمایت هستیم.
وی بیان کرد: البرز دارای بالاترین پوشش تلویزیونی در کشور است و تنها هشت نقطه کور در این استان وجود دارد که با مساعدت مسئولان سعی داریم تا جشن پوشش صددرصدی را بگیریم.
شریفی متذکر شد: ۹۴ ایستگاه تلویزیونی در استان البرز وجود دارد که ۷۴ ایستگاه آن دیجیتال شده است.

منبع مهر برچسب ها: معاون توسعه و فناوری رسانه صدا و سیما گفت: البرز دارای بالاترین پوشش تلویزیونی در کشور است و تنها هشت نقطه کور در این استان وجود دارد.
معاون توسعه و فناوری رسانه صدا و سیما گفت: البرز دارای بالاترین پوشش تلویزیونی در کشور است و تنها هشت نقطه کور د

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.