تصویر
البرز در جایگاه سوم سوادآموزی قرار گرفت
29 آذر 1402 - 14:29
شناسه : 705901
2
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با اشاره به تحقق 98 درصدی کسب اهداف در حوزه ی سوادآموزی از رتبه سوم استان البرز در این حوزه خبر داد.

معاون ، امنیتی و استانداری البرز با اشاره به تحقق ۹۸ درصدی کسب اهداف در حوزه ی سوادآموزی از رتبه سوم استان البرز در این حوزه خبر داد.

مرتضى ولى پورى در شوراى پشتیبانى سوادآموزى که صبح چهارشنبه، ٢٩ آذر ١۴٠٢ برگزار شد، ضمن از اقدامات صورت گرفته جهت شناسایی و ارتقای سطح سواد استان در رده های سنی مختلف، گفت: خوشبختانه استان البرز با ۹۸/۶ درصد تحقق امر سوادآموزی در جایگاه سوم کشوری قرار گرفته است.
وی ادامه داد: باتوجه به اینکه ارتقاء و بسط سوادآموزی از اهداف نظام جمهوری اسلامی به شمار می رود، بنابراین هیچگونه بازماندگی از تحصیل در رده سنی پایین و بی سوادی در هرم سنی بالای جامعه شایسته و قابل قبول نخواهد بود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: باتوجه به اقدامات و برنامه ریزی های صورت گرفته انتظار داریم با هم افزایی کلیه دستگاه ها شاهد ارتقای سطح سواد در مناطق محروم و تحقق ۱۰۰ درصدی اهداف در این حوزه به ویژه در روستاها باشیم.
گفتنی است در این جلسه مقرر شد کلیه فرمانداران، دهیاران، بخشداران و کلیه متولیان در حوزه سوادآموزی نسبت به شناسایی و معرفی افراد به آموزش و پرورش اقدام کنند.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.