تصویر
البرز در سرانه های بهداشتی و درمانی به توجه ویژه نیاز دارد
04 آذر 1400 - 16:31
4
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پیرو صحبت های استاندار محترم بر این باور هستم که باید به البرز توجه ویژه ای صورت گیرد تا عقب ماندگی جبران شود و طبیعتاً زمان هم نیاز است.
ارسال توسط :
پ
پ

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: پیرو صحبت های استاندار محترم بر این باور هستم که باید به البرز توجه ویژه ای صورت گیرد تا عقب ماندگی جبران شود و طبیعتاً زمان هم نیاز است.

عین اللهی در جلسه دانشگاه علوم پزشکی استان، با اشاره به اینکه به واقع در حوزه بهداشت و درمان البرز بسیار کم توجهی شده، افزود: هیچ کجای کشور به اندازه البرز با ضعف در زیرساخت های بهداشتی و درمانی به نسبت جمعیت، مواجه نیست.
وی ادامه داد: پیرو صحبت های استاندار محترم بر این باور هستم که باید به البرز توجه ویژه ای صورت گیرد تا عقب ماندگی جبران شود و طبیعتاً زمان هم نیاز است.
عین اللهی گفت: حضور دکتر عبداللهی بعنوان استاندار در البرز یک فرصت طلایی محسوب می شود و با سوابق کاری و ویژگی های اخلاقی ایشان آشنا هستم و به طور قطع در حوزه اجرایی منشأ تحول خواهند بود.
وی با بیان اینکه پرداختن به حواشی مخرب، مانع پیشبرد اهداف می شود، افزود: در البرز شرایط فراهم است تا بسیاری از پروژه های درمانی اجرایی شود.
وزیر بهداشت گفت: ضرورتی ندارد که پروژه های بزرگ درمانی در تهران اجرایی شود البرز می تواند در این راستا با توجه به امکاناتی که دارد پیشگام باشد.
وی افزود: اختیارات لازم را دارد که طی برنامه ریزی با استاندار محترم و نمایندگان محترم مردم البرز اهداف استان را تعیین کرده و برای اجرا اقدام کند.
عین اللهی اضافه کرد: قطعا حمایت های لازم را برای خروج البرز از این شرایط خواهیم داشت.
وی گفت: پیوست و عدالت را باید در پروژه ها به جد مد نظر قرار دهیم.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.