تصویر
البرز در وضعیت هشدار هواشناسی کشاورزی سطح نارنجی
14 دی 1402 - 16:20
شناسه : 719699
2
مديركل مديريت بحران استانداري البرز با اشاره به قرار گرفتن استان در وضعيت هشدار هواشناسی کشاورزی سطح نارنجی گفت: فعاليت سامانه بارشی سرد از جمعه شب تا شنبه در منطقه البرز مرکزی خواهيم داشت.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به قرار گرفتن استان در وضعیت هشدار هواشناسی سطح نارنجی گفت: فعالیت سامانه بارشی سرد از جمعه شب تا شنبه در منطقه البرز مرکزی خواهیم داشت.

ور در ادامه تصریح کرد: به موجب آن رگبار و برف و باران ، وزش باد نسبتا شدید ، کولاک موقت برف ، کاهش محسوس دما (صبح یکشنبه ۶ تا ۹ درجه سانتیگراد) ، مه آلودگی و یخبندان در استان به ویژه ارتفاعات و مناطق کوهستانی پیش بینی می شود.
وی در پایان اثر مخاطره این سامانه را افت محسوس دما به ویژه دمای کمینه ، سرمازدگی و خسارت به محصولات کشاورزی و باغی عنوان کرد و گفت: تسریع در فرآوری وش پنبه ، عدم انبارداری پنبه در فضای باز با توجه به پیش بینی بارش و کاهش دما ، عدم کود پاشی اوره در مزارع ، عدم انجام عملیات هرس در استان به خصوص در ارتفاعات با توجه به پیش بینی بارش برف ، کنترل دما و ذخیره سازی سوخت دوم در گلخانه ها ، مرغداری ها ، دامداری ها ، واحدهای تولیدی با توجه به پیش بینی کاهش دما ، نگهداری از تاسیسات و عایق بندی لوله های آب جهت جلوگیری از ترکیدگی و یخ زدگی لوله ها در باغات و واحدهای تولیدی ضروری است.

     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.