تصویر
البرز را از معبر به مقصد گردشگری تبدیل می‌کنیم
18 بهمن 1401 - 13:31
2
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی،گردشگری و صنایع‌دستی گفت: البرز امسال در نمایشگاه بین المللی گردشگری با شعار البرز را از معبر به مقصد گردشگری تبدیل می‌کنیم، حضور متفاوتی دارد یحیی دارایی در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته بیان کرد: امسال با استفاده از رویکردهای تولید محتوا از جاذبه‌های گردشگری البرز اعم از طبیعی، تاریخی، فرهنگی، کشاورزی، بومگردی و صنعتی هدف این است که البرز را به عنوان مقصد گردشگری معرفی کنیم.
ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست اداره کل میراث‌،گردشگری و صنایع‌دستی گفت: البرز امسال در نمایشگاه بین المللی گردشگری با شعار البرز را از معبر به مقصد گردشگری تبدیل می‌کنیم، حضور متفاوتی دارد
یحیی دارایی در حاشیه نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته بیان کرد: امسال با استفاده از رویکردهای تولید محتوا از جاذبه‌های گردشگری البرز اعم از طبیعی، تاریخی، فرهنگی، ، بومگردی و صنعتی هدف این است که البرز را به عنوان مقصد گردشگری معرفی کنیم.
به گفته سرپرست اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز استانی چهار فصل است که نزدیکی به پایتخت و قرار گرفتن در مسیر اتصال بیش از ۱۵ استان غربی و شمالی کشور می‌تواند آن را به ایستگاه گردشگران حداقل برای ۴۸ ساعت پایان هفته تبدیل کند.
دارایی افزود: در این راستا انتظار می‌رود دفاتر خدمات مسافرتی البرز با رویکردی جدید مبنی برمعرفی جاذبه‌های گردشگری البرز در قالب برگزاری تورهای آشناسازی قدم موثری بردارند و اداره کل هم در این راستا حمایت‌های لازم تبلیغاتی را انجام می‌دهد.
سرپرست اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی البرز با اشاره به اینکه تولید محتوای نمایشگاه ۱۴۰۱ نیز بر همین محور قرار دارد، گفت: گردشگری در مرحله اول نیاز به بازاریابی دارد به دنبال این هستیم با رویکردی کاملا متفاوت از سال‌های گذشته در قالب ارائه محتویات ظرفیت‌های گردشگری البرز به مخاطبین نگاه مردم را نسبت به البرز از یک استان معبر به استان مقصد گردشگری تغییر دهیم.
او همچنین همکاری دستگاه‌های مرتبط برای رونق گردشگری به عنوان صنعتی فرابخشی را ضروری دانست و گفت: البرز با توجه به داشتن رتبه دوم مهاجرپذیری در کشور به فرموده رهبرانقلاب به عنوان سرزمین اقوام و ایران کوچک شناخته می‌شود و با توجه به موقعیت استراتژیک می‌تواند جزو ۵ استان کشور در جذب گردشگر باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.