تصویر
البرز مملو از فرصت های سرمایه گذاری برای فعالان اقتصادی است
16 تیر 1401 - 14:46
1
نماینده عالی دولت در استان البرز از فرصت های بی شمار سرمایه گذاری در استان خبر داد و گفت: فعالان اقتصادی می توانند در حوزه های مختلف سرمایه گذاری وارد عمل شوند.
ارسال توسط :
پ
پ

نماینده عالی دولت در استان البرز از فرصت های بی شمار سرمایه گذاری در استان خبر داد و گفت: فعالان می توانند در حوزه های مختلف سرمایه گذاری وارد عمل شوند.

مجتبی عبداللهی در جلسه هماهنگی امور اقتصادی استان که در سالن جلسات حوزه استاندار برگزار شد، افزود: برای تکمیل پروژه های استان نباید منتظر اعتبارات دولتی باشیم بلکه ضرورت دارد که خلاق باشیم و از فرصت ها برای توسعه استان بهره برداری کنیم.
وی ادامه داد: در پروژه قطار شهری استان می توان از ظرفیت ها و موقعیت های تجاری در ایستگاه های قطار استفاده کرد.
عبداللهی گفت: پروژه کمربندشمالی نیز به مجتمع های خدماتی رفاهی نیاز دارد که سرمایه گذاران می توانند برای ایجاد این مجتمع ها اقدام کنند.
وی افزود: همچنین در سایر پروژه های راه استان همچون کمربندجنوبی کرج و.
.
.
نیز این امکان وجود دارد.
استاندار البرز گفت: استان البرز به مراکز متمرکز عرضه دام، فروش خودروهای سبک و سنگین و مجتمع های تجاری تخصصی دیگر نیاز دارد.
وی افزود: در حوزه گردشگری نیز فضای بسیار خوبی در مناطق آزادسازی شده رودخانه کرج وجود دارد.
عبداللهی گفت: بر این اساس حضور فعال سرمایه گذاران در استان علاوه بر اینکه منافع فعالان اقتصادی را تامین می کند و توجیه اقتصادی دارد، مسیر توسعه و آبادانی البرز را نیز هموار می کند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.