تصویر
البرز مهد ورزش موی‌تای
29 مرداد 1401 - 15:56
1
سرمربی اسبق تیم ملی موی تای ایران گفت: استقبال از رشته موی تای روز به روز بیشتر می‌شود، این رشته ورزشی علاقه‌مندان زیادی در سطح جهان دارد و در کشور ایران نیز به خوبی پیشرفت کرده است.
ارسال توسط :
پ
پ

سرمربی اسبق تیم ملی موی تای ایران گفت: استقبال از رشته موی تای روز به روز بیشتر می‌شود، این رشته علاقه‌مندان زیادی در سطح جهان دارد و در کشور ایران نیز به خوبی پیشرفت کرده است.

علی مهین ترابی با اشاره به اهمیت رشته موی تای اشاره کرد و اظهار کرد: استان البرز از دیرباز مهد پرورش قهرمانان و رزمی کاران به نامی در رشته‌های رزمی بوده است که این مهم بر جذب علاقه‌مندان به رشته ورزشی موی تای تاثیر بسزایی داشته است.
مهین ترابی گفت: به جرات می‌توان گفت فدراسیون موی تای بالاتر از یک فدراسیون است جمعیت و سبک‌های این رشته قابل قیاس با سایر رشته‌های رزمی نیست.
مهین ترابی به گسترش ورزش رزمی موی تای در استان البرز اشاره کرد و گفت: در حال حاضر پس از گذشت چند سال از ورود این رشته ورزشی به کشور به خصوص استان البرز شاهد این هستیم که قهرمانان به نامی از این رشته ورزشی در مسابقات بین المللی و جهانی شرکت می‌کنند، به طوری که البرز را مهد ورزش موی تای ایران نامیده‌اند.
رئیس اسبق هیات موی تای استان گفت: چند سالی است که این رشته ورزشی زیر مجموعه انجمن ورزش‌های رزمی رفته که این کار انگیزه را از ورزشکاران گرفته است.
وی ادامه داد در تلاش هستیم تا مجددا به روز های خوب موی تای برگردیم و به طور مستقل در این رشته ورزشی فعالیت کنیم تا ورزشکاران با حضور در مسابقات جهانی و بین المللی پرچم سه رنگ ایران را به اهتزاز در بیاورند.
وی بیان کرد: استان البرز استعدادهای بزرگی دارد که باید در کنار هم باشند، ما می‌توانیم در تمام رده‌ها مربی داشته باشیم و موفقیت‌های بزرگی را شکل بدهیم.
مهین ترابی ادامه داد: ما هدفی که از روز اول مشخص کردیم را طی می‌کنیم، موی تای رشته واقعا جذاب و هیجان انگیزی است.
باید همه ما به صورت واحد به دنبال اهدافمان برویم، در وحدت و یکی بودن می‌توانیم آنچه که استحقاقش را داریم دست پیدا کنیم.
سرمربی اسبق تیم ملی موی تای ایران در پایان گفت: از مدیرکل ورزش استان البرز تقاضا داریم در این مسیر همراه خانواده موی تای باشند تا بتوانیم حقانیت این رشته را اثبات کنیم و در مسیر درست گام برداریم.

منبع ایسنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.