تصویر
البرز میزبان رقابتهای کشوری پرش با اسب شد
19 فروردین 1402 - 16:15
1
رییس هیات سوارکاری استان البرز گفت: جام کشوری مسابقات پرش با اسب نژاد خالص ایرانی در نیمه اول خرداد ماه سال جاری برای نخستین بار در البرز برگزار می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

رییس هیات سوارکاری استان البرز گفت: جام کشوری مسابقات پرش با اسب نژاد خالص ایرانی در نیمه اول خرداد ماه سال جاری برای نخستین بار در البرز برگزار می شود.

آرزو ملک افزود: مسابقات بزرگ سوارکاری و اسب های خالص ایرانی به صورت مستمر در کشور برگزار شده اما با توجه به اینکه البرز یکی از خاستگاه های اصلی اسب های اصیل ایرانی است برای حمایت از پرورش دهندگان درصدد هستیم این رقابتها را در البرز نیز برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه هم اکنون در حال مذاکره با فدراسیون سوارکاری و تامین منابع مالی برگزاری این جام کشوری هستیم، اظهار کرد: در البرز پرورش دهندگان خوب و با سابقه ای در عرصه پرورش اسب های کاسپین و ایرانی داریم که با توجه به مشکلات در حوزه صادرات و واردات این گونه ها وجود دارد این رویداد ویژه اسب های ایرانی قرار داده ایم تا پرورش دهندگان در کنار هم حضور یابند.
ملک اظهار کرد: از جمله اسب هایی که در این جام کشوری حاضر خواهند شد نژادهای خالص ایرانی همچون اسبچه خزر، ترکمن، نژاد ایرانی و کاسپین است.
وی درباره محل برگزاری این مسابقات گفت: در استان البرز فقط سه باشگاه سوارکاری با استاندارد و ظرفیت لازم وجود دارد که می تواند محلی برای برگزاری مسابقات باشد که در شهرستان های ، غرب و شرق شهرستان قرار دارند که در یکی از این باشگاه ها مسابقات برگزار خواهد شد.
منبع ایرنا برچسب ها: رییس هیات سوارکاری استان البرز گفت: جام کشوری مسابقات پرش با اسب نژاد خالص ایرانی در نیمه اول خرداد ماه سال جاری برای نخستین بار در البرز برگزار می شود.
رییس هیات سوارکاری استان البرز گفت: جام کشوری مسابقات پرش با اسب نژاد خالص ایرانی در نیمه اول خ

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.