تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از سه کتاب در حوزه ادبیات پایداری کرج کنگره شهدای اصناف و بازاریان در البرز برگزارشد رضایت مندی مردم در اولویت برنامه های صنعت برق کشور است ارتباط مستقیم تلفنی شهروندان با مدیرمخابرات منطقه البرز در بستر سامد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! ۵۵ هزار البرزی آموزش های مهارتی فرا گرفتند البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد

البرز میزبان مسابقات اسکیت فری استایل کشور شد
26 بهمن 1401 - 11:33
1
رییس هیات اسکیت استان البرز گفت: این استان میزبانی مسابقات قهرمانی اسکیت فری استایل کشور را برعهده گرفت .
ارسال توسط :
پ
پ

رییس هیات اسکیت استان البرز گفت: این استان میزبانی مسابقات قهرمانی اسکیت فری استایل کشور را برعهده گرفت .

سروش خندان دل افزود: این رقابت ها از فردا پنجشنبه به مدت ۲ روز در شهرستان استان البرز آغاز می شود.
وی با بیان اینکه مسابقات اسکیت فری استایل در رده های سنی نونهالان تا بزرگسالان و در ۲ بخش بانوان و آقایان انجام می شود، افزود: ثبت نام ورزشکاران علاقه مند به حضور در این مسابقات تا پایان وقت امروز ادامه دارد.
خندان دل اظهار کرد: حدد ۳۰۰ نفر از ۱۰ استان کشور در این مسابقات ثبت نام کرده اند که پیش بینی می شود تعداد ورزشکاران شرکت کننده افزایش یابد.
وی با اشاره به اینکه این مسابقات در ۲ زیر شاخه اسپیداسلالوم برای آقایان و بانوان و رشته فری جامپ (پرش) برای آقایان برگزار می شود، گفت: از آخرین دوره برگزاری مسابقات فری جامپ در کشور حداقل سه سال می گذرد که البرز پس از این وقفه طولانی این مسابقات را برگزار می کند.
خندان دل افزود: البرزی ها در آخرین حضور خود در مسابقات کشوری موفق به کسب پنج مدال شدند که پیش بینی می شود تعداد مدال های ورزشکاران این استان در این دوره ۲ رقمی شود.
رییس هیات اسکیت استان البرز یادآور شد: این مسابقات از ساعت هشت صبح فردا پنجشنبه در شهرستان فردیس در بخش بانوان آغاز و روز جمعه نیز مسابقات بخش آقایان انجام می شود.
خندان دل افزود: این مسابقات با حمایت فدراسیون اسکیت و اداره کل ورزش و جوانان استان البرز برگزار می شود و تلاش می کنیم میزبان خوبی برای تیم های مختلف باشیم.
منبع ایرنا برچسب ها: رییس هیات اسکیت استان البرز گفت: این استان میزبانی مسابقات قهرمانی اسکیت فری استایل کشور را برعهده گرفت .
رییس هیات اسکیت استان البرز گفت: این استان میزبانی مسابقات قهرمانی اسکیت فری استایل کشور را برعهده گرفت .
سروش خندان دل افزود: این رقابت ها ا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.