الف تا | رویداد” الف تا” به دنبال هویت سازی برای مدارس است
  • تیر ۱۹, ۱۴۰۲ ساعت: 15:48
  • شناسه : 590235
    2
    رویداد الف تا (الفبای تحول آموزش و پرورش) با هدف گردآوری ایده‌ها و تجارب میدانی و تجلیل از مدارس و معلمان فعال و پیشرو، در سطح بین الملی برگزار می شود.
    ارسال توسط :
    پ
    پ


    رویداد الف تا (الفبای تحول آموزش و پرورش) با هدف گردآوری ایده‌ها و تجارب میدانی و تجلیل از مدارس و معلمان فعال و پیشرو، در سطح بین الملی برگزار می شود.

    همزمان با برگزاری مرحله کشوری این رویداد، بهاره روح زمین در تشریح این رویداد بین‌المللی گفت: رویداد بین‌المللی الف تا به دنبال اجرایی کردن سند تحول بنیادین است و مدارسی که سبک جدید و منطبق با سند را اجرا کردند، مورد توجه این رویداد هستند.
    وی اظهار داشت: این رویداد به دنبال تغییر و خلاقیت در تمامی ابعاد برنامه های مدارس و هویت‌سازی برای مدارس است وهنرستان تقوا با توجه به اجرای برنامه های متنوع و دانش آموز محوری، با طرحی نو در این جشنواره شرکت کرده و حائز رتبه شده است.
    روح زمین منتخب استانی جشنواره هدف خود از شرکت در جشنواره را ترویج کارافرینی و سوق دادن هنرجویان هنرستان به سمت بازار کار همراه با تکیه بر آموخته های دوران سه ساله تحصیلی در هنرستان بیان کرده و ادامه داد: در ابتدا با معرفی محصول تولیدی هنرستان در قالب طرح اموزشی همراه با تولید و افتتاح غرفه کار آفرینی هنرستان، ایده ما معرفی گردید و سپس با همراهی معاون فنی هنرستان و به دعوت کارشناس فنی و حرفه ای اموزش و پرورش ناحیه سه با پیش زمینه محصول تولیدی برای شرکت در دوره های سناریو نویسی اقدام شد و طرح سناریو با همراهی پژوهشکده ناحیه ۴ کرج به دبیرخانه جشنواره ارسال گردید.
    روح زمین از دغدغه های خود این چنین گفت: ایجاد اشتغال و کار آفرینی از همان ابتدا جزو دغدغه های مهم من بوده و در تلاش بودم تا هر چه در توانم هست را در این زمین به کار بگیرم و مثمر ثمر واقع شوم.
    مدیر هنرستان تقوا در تشریح طرح پیشنهادی خود افزود: طرح پیشنهادی ما با عنوان تولید روغن آفتابگردان توسط گروه صنایع غذایی و با دستگاه روغن کشی پرس سرد در جشنواره شرکت کرده و توانست حائز رتبه شود.

    وی در انتها با تشکر از مسئولین، این جشنواره را قدم بزرگی در راه توسعه کارآفرینی دانسته وافزود: ادامه یافتن چنین برنامه هایی می تواند تاثیر بسزایی در اشتغال جوانان در سطح جامعه داشته باشد.

    امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
         

    از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

    • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت  منتشر خواهد شد.
    • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
    • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

    تصویر