تصویر
الگوی دولت مردمی در استان البرز نمود عینی دارد
24 شهریور 1401 - 14:38
3
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز با حضور در سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج از روند خدمت رسانی سامانه ۱۳۷ شهرداری کرج بازدید کرد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز با حضور در سامانه ۱۳۷ از روند خدمت رسانی سامانه ۱۳۷ شهرداری بازدید کرد.

محمدرضا غلامی در این بازدید که با همراهی رئیس بازرسی فرمانداری ویژه کرج و مدیرکل بازرسی شهرداری مرکز انجام شد، ضمن خداقوت به کارکنان این سامانه مردمی بر ضرورت توجه آنان به مسائل و مطالبات مردمی و ارائه راهنمایی مفید تاکید کرد.
وی افزود: تمامی سامانه های ارتباط مردم با مسئولان باید با اتخاذ تدابیر مناسب و کاهش فرایند انتقال درخواست شهروندان به مسئول مربوطه شتاب بیشتری گرفته و در کمترین زمان به درخواست مردم رسیدگی شود.
این مسئول با بیان اینکه دولت سیزدهم، دولتی مردمی است، تصریح کرد: از زمان انتصاب دکتر عبداللهی به عنوان استاندار البرز، بخش اعظمی از جلسات و‌ دیدارها، به نشست با اقشار مختلف جامعه و مردم اختصاص یافته است که خروجی آن باید منتج به رضایتمندی مردم شود.
مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری البرز یادآور شد: ملاقات های مردمی استاندار البرز در روزهای سه شنبه هر هفته، برپایی چهارشنبه های جهادی در روزهای چهارشنبه هر هفته در محلات کم برخوردار استان و همچنین برپایی میز خدمت تحت عنوان جمعه های خدمت در مصلاهای نمازجمعه شهرستان های استان رویکردی کاملا مردمی به برنامه های دولت در استان البرز بخشیده است که جای و تشکر از مسئولان و خدمتگزاران به نظام و انقلاب دارد.
وی افزود: در کنار دیدارهای مردمی و حضور مسئولان در محلات مختلف، سامانه ۱۳۷ نیز می تواند بازویی موثر برای انتقال مطالبات مردمی به مدیران شهری و استانی و حل مسائل و‌ مطالبات مردمی باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.