امام جمعه کرج با بیان اینکه نباید به عده‌ای غرب‌زده اجازه داد تا در این مسیر رو به جلو سنگ‌اندازی کنند‌، گفت: موفقیت‌هایی که در صادارات نفت و سایر دستاوردها با توجه به تحریم‌ها داشته‌ایم چشم دشمنان را کور و دست و پای آنها را کوتاه کرده است.

استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرج، آیت‌الله سید‌محمد‌مهدی حسینی‌همدانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه کرج با اشاره به میلاد امام حسن عسگری(ع) اظهار داشت: برخلاف گفته دشمنان و عاجزان داخلی که تحلیل‌های غلطی می‌کنند و گفته می‌شود طوفان‌الاقصی چه ثمره‌ای داشت، باید گفت حداقل ثمره آن از بین رفتن ابهت رژیم صهیونستی بود‌ که دیگر در میان جهان ارج و قربی ندارد.

وی با اشاره به اینکه طوفان الاقصی ماهیت اصلی رژیم غاصب را به جهان نشان داد، افزود: دیدیم که گنبد آهنین چه برسرش آمد و این رژیم پلید هیچ قدرتی ندارد.

امام جمعه کرج با اشاره به حمله موشکی ایران به اسراییل عنوان کرد: همه دنیا متوجه شدند که ایران کمترین ضربه را زد و اصول انسانی را در این حمله ‌هدف قرار نداد، اما ‌‌این رژیم غاصب هیچ کدام از این موارد را رعایت نمی‌کند.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با بیان اینکه ایران اسلامی هر روزغنی‌تر می‌شود و باید این قدرت را حفظ کند و همانند همیشه با قتدار عمل کند، بیان کرد: حرکت عظیمی در جمعه نصر با حضور پرشور مردم و رهبرمعظم انقلاب را شاهد بودیم که خود عملیات صادق سه بود و اثرا آن قابل توجه است.

آیت الله حسینی‌همدانی با بیان اینکه امنیت روانی اسراییل بهم خورده و شاهد بودیم تا ۲ سال گذشته کسی جرات نمی‌کرد به اسراییل حرفی بزند اما حریمش ازبین رفته و برخی از دانشمندان غربی هم به خاطرمسایل این رژیم غاصب به زندان رفتند، افزود: امروز شعار تمام مردم دنیا مرگ براسراییل و مرگ برآمریکاست.

وی با اشاره به دستاورد دیگر طوفان الاقصی شناخت جهان از سازمان ملل بوده است، گفت: دراین زمینه نیز دنیا متوجه شد که سازمان ملل گوش به فرمان قدرت استکباری است و خاصیتی برای ملل ندارد و تبلی تو خالی بوده است.

وی با اشاره به اینکه اعتراضاتی که امروز شاهدیم گویای این است که صنعت توریست و اقتصاد اسراییل بهم ریخته است، افزود: دشمنان اسلام تلاش کردند تا ایجاد تفرقه کنند اما با شهادت حسن نصرالله و اسماعیل هنیه توسط صهیونیست تمام نقشه‌های آنان نقش بر آب شد ولی باز هم توطئه‌های دشمنان ادامه دارد اما هیچ یک از توطئه‌ها در اراده رزمندگان مقاومت تاثیری نخواهد داشت.

امام جمعه کرج با اشاره به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب عنوان کرد: مقاومت را نمی‌تواند رژیم غاصب خاموش کند و دیدیم که یک سال نسل کشی و جنایت کاری از پیش نبرد اما محور مقاومت مصمم‌تر شد.

نماینده ولی فقیه در استان البرز با توجه به اینکه دیدیم که مسیر عادی‌سازی روابط کشورهای اسلامی با اسراییل داشت پیش می‌رفت اما با طوفان الاقصی و شناخت بیش از پیش جنایات رژیم غاصب دشمنان در ازبین بردن هویت فلسطین ناکام شدند، گفت: ‌به هیچ وجه نباید به یاوه‌گویان اعتنا کنیم؛ باید مراقب باشیم که در تله شایعه‌سازی دشمنان داخل نیفتیم و با استقامت در مسیر حق حرکت کنیم تا پیروز شویم.

امام جمعه کرج با بیان اینکه نباید به عده‌ای غرب‌زده اجازه داد تا در این مسیر رو به جلو سنگ‌اندازی کنند‌، افزود: موفقیت‌هایی که در صادارات نفت و سایر دستاوردها با توجه به تحریم‌ها داشته‌ایم چشم دشمنان را کور و دست و پای آنها را کوتاه کرده است.

انتهای پیام/.

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر