امام جمعه شهر جدید مهستان گفت: امام راحل باور داشتند که آمده‌اند تا کاری را به سرانجام برساند که خداوند برایشان تکلیف کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین مجید صفدری در مراسم جشن انقلاب که در شهر جدید مهستان برگزار شد، اظهار کرد: نمی‌توان با دروغ دل‌های مردم را جذب کرد.
وی بیان کرد: بسیاری بودند که با فریبکاری و شعارهای مردم‌داری و خدمت برای مردم، شماری از افراد سطحی‌نگر را دور خود جمع کردند اما دیری نپایید که چهره واقعی آنها ظاهر شد.
امام جمعه شهر جدید مهستان با بیان اینکه یقین بدانید ظاهرسازی موقتی است، تصریح کرد: برخلاف ظاهرفریبان، امام راحل شخصیتی حقیقی، معنوی و الهی داشته و علاقه‌ای به قدرت، ثروت زیبایی‌های دنیا نداشتند.
وی خاطرنشان کرد: هر آنچه که تمام قدرتمندان دنیا برای آن سر و دست می‌شکنند، امام راحل آنها رها کرده بودند.
صفدری گفت: این موضوع در جواب خبرنگاری که هنگام بازگشت به وطن از ایشان پرسیدند چه احساسی دارند و ایشان فرمودند هیچ احساسی ندارم، مستتر است.
وی اظهار کرد: ایشان باور داشتند که آمده‌اند تا کاری را به سرانجام برساند که خداوند برایشان تکلیف کرده است.
امام جمعه شهر جدید مهستان بیان کرد: قصد ایشان مبارزه با ظلم، مبارزه با استکبار، مبارزه با بی‌عدالتی و باطل بود و اگر در این راه موفق می‌شد، خداوند از او راضی می‌گردد و اگر نتیجه مطلوب حاصل نمی‌شد، تکلیفشان را انجام داده بودند، بنابراین نگران هیچ چیزی نبودند و ترسی در دلشان راه نداشت.
وی تصریح کرد: لیدرهای اغتشاش‌گران که ادعای جنبش انقلابی دارند، حال که سواد تاریخی ندارند، حداقل از امام یاد بگیرند.
صفدری خاطرنشان کرد: رهبری که می‌خواهد اعتماد و پیروی مردم را به دست آورد صادقانه مردم را جذب و اعتماد آنها را به دست آورده و پیرو خود بکند، نباید در سوراخ موشی قائم شده و فقط از دور پیام بفرستد.
وی متذکر شد: به جرأت، هیچکدام از اینها، نمی‌توانند کوچک‌ترین اثری در جامعه‌ای بگذارند که رهبرش امام است؛ مقتدایش مقام معظم رهبری است؛ کسانی که رابطه آنها با خدا و مردم صادقانه و خالصانه است.

منبع برچسب ها: امام جمعه شهر جدید مهستان گفت: امام راحل باور داشتند که آمده‌اند تا کاری را به سرانجام برساند که خداوند برایشان تکلیف کرده است.
امام جمعه شهر جدید مهستان گفت: امام راحل باور داشتند که آمده‌اند تا کاری را به سرانجام برساند که خداوند برایشان تکلیف کر

امتیازی که دیگران به این خبر داده اند!
     

از شما سپاسگزاریم که نظرات و پیشنهادات سازنده تان را با ما در میان می گذارید

  • دیدگاهتان فقط و فقط در رابطه با همین مطلب باشد.
  • لطفا از تایپ فینگلیش بپرهیزید. در غیر اینصورت دیدگاه شما بررسی نخواهد شد.
  • هدفتان از ارسال دیدگاه تبلیغ یا بک لینک نباشد. در غیر اینصورت دیدگاه حذف می شود.
  • به دیگران توهین و اهانت نکنید

تصویر