تصویر
امدادرسانی به ۳۷ حادثه دیده واژگونی اتوبوس در لاین شمالی محور کرج ـ قزوین
12 بهمن 1401 - 15:11
2
مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز از امداد رسانی به 37 حادثه دیده واژگونی خودرو اتوبوس که منجر به برخورد با خودروی نیسان در لاین شمالی محور کرج ـ قزوین بعد از ماموت، ورودی گلسار خبر داد.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان البرز از امداد رسانی به ۳۷ حادثه دیده واژگونی خودرو اتوبوس که منجر به برخورد با خودروی نیسان در لاین شمالی محور ـ قزوین بعد از ماموت، ورودی خبر داد.

طی اعلام مردمی به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات در روز سه شنبه مورخ ۱۱/۱۱/۱۴۰۱ ساعت ۲۳:۵۰ مبنی بر واژگونی یکدستگاه خودروی اتوبوس بلافاصله یک تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات بین شهری فخر ایران و یک تیم امدادی از پایگاه امداد و نجات بین شهری شهدای مدافع حرم ساوجبلاغ به محل حادثه اعزام شد که طی انجام ارزیابی اولیه ، ۸ نفر از سرنشینان خودروها دوچار مصدومیت شده بودند که پس از دریافت خدمات پیش بیمارستانی در محل یک نفر از مصدومین بصورت سرپائی مداوا ، ۵ نفر از مصدومین حادثه توسط اورژانس و دو نفر از مصدومین حادثه توسط عوامل امدادی پایگاه امداد و نجات بین شهری استان البرز جهت ادامه روند درمان به مرکز درمانی منتفل شدند.
شماره ۱۱۲ "ندای امداد" همواره آماده پاسخگویی به هموطنان در حوادث و سوانح است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.