تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

امدادرسانی و اسکان ۴۵۰ مسافر در حادثه سیلاب جاده چالوس توسط نیروهای جهادی
20 خرداد 1402 - 10:05
1
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، گفت: ۴۵٠ نفر در حادثه سیلاب جاده چالوس، توسط نیروهای جهادی اسکان یافتند و تلاش‌ها برای بازگشایی جاده ادامه دارد.
ارسال توسط :
پ
پ


مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز، گفت: ۴۵٠ نفر در حادثه سیلاب جاده چالوس، توسط نیروهای جهادی اسکان یافتند و تلاش‌ها برای بازگشایی جاده ادامه دارد.

به گزارش خبرگزاری بسیج از ،سرهنگ ان طیران مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج، گفت: طی بارش شدید، باران روز گذشته در جاده چالوس، مشکلاتی به وجود آمد و حجم زیادی از آب با گل و لای از مسیل هایی که در جاده بودند، وارد جاده شدند و از تونل ۱ تا تونل ۵ بخش‌هایی از جاده تخریب شده، آب یک روستا قطع است و در حال تلاش برای بازگشایی جاده و همچنین آبرسانی به این روستا هستیم.
وی افزود: در بخش شاندیز، واریان و تونل ۲ که گل و لای پر شده، در حال تلاش هستیم، گل و لای را از داخل تونل خارج کنیم.
سرهنگ طیران با اشاره به اینکه از شب گذشته تا امروز تعداد ۴۵۰ نفر اسکان یافتند، اظهار داشت: تعداد زیادی از مسافرانی که در جاده بودند، به ویژه مسافرانی که داخل تونل‌ها گیر افتاده بودند، با حضور نیروهای مردمی و بسیجی سپاه ناحیه امام باقر(ع) از تونل‌ها خارج شده و اسکان، بخشی از این مسافران در تیپ هوابرد که نزدیک حادثه بود، اسکان پیدا کردند و تعداد ۱۵۰ نفر به مسجد جامع آسارا انتقال پیدا کردند.
وی تصریح کرد: از شب گذشته تعداد ۱۵۰ نفر از نیروهای بسیجی جهادی به طور مستمر در حال تلاش هستند، به ویژه بسیجیان حوزه های ۱۵۱، ۱۵۳، ۱۵۵ و ستاد سپاه ناحیه امام باقر(ع) در محل حادثه حضور داشتند.
مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه امام حسن مجتبی(ع) گفت: عمده اقداماتی که تا الان صورت گرفته آبرسانی، اسکان، تهیه و توزیع غذا، انتقال خودروها و سرنشینان آن به تعداد بیش از ۱۵۰ خودرو بوده است و در حال حاضر تعداد ۷۰ خودرو در محل گیر کرده اند که نیروها در حال تلاش برای بازگشایی جاده و خروج این خودروها هستند.

وی ادامه داد: طبق اطلاعاتی که داریم، متاسفانه سه خودرو به داخل سد سقوط کرده اند و ده خودرو نیز داخل گل و لای گیر کرده اند که در حال تلاش برای درآوردن این خودروها از گل و لای هستیم.

وی افزود: علاوه بر نیروهای جهادی و مردم بخش آسارا که در این حادثه پای کار آمدند، از راهداری، بخشداری و شهرداری جاده چالوس بخش آسارا تشکر ویژه می‌کنیم که از شب گذشته دوش به دوش بچه های بسیجی در حال تلاش و کوشش هستند.
سرهنگ مهران طیران گفت: مردم و نیروهای جهادی و نیروهای بومی سپاه ناحیه امام باقر(ع) از همان لحظات اولیه بارش‌ها در محل حضور پیدا کردند و با مدیریت خوب خود توانستند تعداد زیادی از خودروها را که داخل تونل گیر کرده بودند، از محل حادثه به بیرون هدایت کنند و از آسیب‌های جانی جلوگیری کنند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.