تصویر
امسال با توجه به شعار سال و منویات رهبری عزیز  باید اقدامات اساسی انجام داده شود
14 فروردین 1402 - 8:46
6
دکتر ولی پوری معاون محترم سياسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز با همراه مهندس جعفری فرماندار چهارباغ و بصام تبار مدیرکل سياسی استان و مهندس شاکر معاون فرماندار در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه حضور یافته و با ایشان دیدار و گفت و گو نمودند.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر ولی پوری معاون محترم سیاسی، امنیتی و استانداری البرز با همراه مهندس جعفری فرماندار و بصام تبار مدیرکل سیاسی استان و مهندس شاکر معاون فرماندار در دفتر حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه حضور یافته و با ایشان دیدار و گفت و گو نمودند.

در ابتدای این دیدار، دکتر ولی پوری معاون محترم استاندار گفت: امسال با توجه به شعار سال و منویات رهبری عزیز در حوزه مهار تورم و رشد تولید باید اقدامات اساسی انجام داده و مسائلی همچون اشتغال جوانان، رشد شاخص های ، تقویت و حمایت از واحدهای تولیدی و .
.
.
در دستور کار خواهد بود.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری البرز افزود: ترغیب جوانان برای فعالیت های اجتماعی و جهاد تبیین برای قشر دانش آموز و هدفت گذاری مسائل اجتماعی دیگر با محوریت ائمه جمعه موثرتر بوده و از امام جمعه محترم چهارباغ تقاضا داریم که در این امر مهم و خطیر راهگشا و حامی کارگزاران نظام در سطح استان و شهرستان باشند.
در ادامه حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه محترم ضمن تبریک ایام و تشکر از حضور معاون محترم استاندار، هیات همراه و فرماندار شهرستان تصریح کرد: چهارباغ و مردم این شهرستان ثابت کرده اند در حوزه های مختلف حامی نظام‌ مقدس جمهوری اسلامی بوده و در همین انتخابات دوره پیش مشارکت ۱۲۸ درصدی داشته اند و نیاز است در حوزه های مختلف به ویژه حوزه عفاف و حجاب نیز شاهد برنامه ریزی مطلوبی از سوی مسئولین امر باشیم.
امام جمعه چهارباغ خاطرنشان نمود: موضوعات مختلفی با حضور دکتر عبداللهی استاندار محترم و تلاش های مهندس جعفری فرماندار شهرستان پیگیری شده که قابل است، برای مثال افرایش سرانه های خدماتی از جمله مدرسه، سالن های ، مراکز درمانی، تعریض و تعمیر شبکه معابر و .
.
.
در شهرستان محقق شده و انتظار می رود این روال ادامه داشته باشد.
در این دیدار همچنین مهندس جعفری فرماندار چهارباغ ضمن تشکر از حضور معاونت محترم استاندار در سخنانی گفت: دیدار چهره به چهره با مردم، برگزاری جلسات مختلف با جوانان، معتمدین و نخبگان در راستای جهاد تبیین و امیدآفرینی و نیز بیان دستاوردهای نظام مقدس اسلامی به صورت مستمر در شهرستان در حال انجام است.
شایان ذکر است در این دیدار دکتر ولی پوری معاون محترم استاندار البرز با اهدای لوحی از تلاش ها و پیگیری های حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی امام جمعه محترم تقدیر نمود.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.