تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان کی گفته نوجوانا نمی‌تونن دنیا رو تغییر بدن؟ الهه قدمی ۱۳ ساله با کتابش ثابت کرد می‌تونن! البرز در آموزش مهارت ها رتبه برتر کشور را دارد طرح آموزشی و اطلاع رسانی بصیرت مجازی در البرز آغاز شد انسداد چاه‌های غیر مجاز آب البرز نیازمند تامین اعتبار است ساخت ۲ بیمارستان طالقان و کمالشهر با سرعت پیش می رود تیم دوچرخه سواری پسران نوجوان البرز به مقام قهرمانی کشور رسید بهسازی ۲۶۴ هزار مترمربع فضای آموزشی توسط جهادگران البرزی ۱۴۳ مدرسه توسط جهادگران البرزی رنگ آمیزی شد ایده پردازان مورد حمایت صندوق پژوهش البرز قرارمی گیرند جشنواره اینترنت پرسرعت زنگ‌ آخر شرکت‌ مخابرات‌ ایران آغاز شد هفته تعاون، فرصتی برای تقویت بخش تعاون در اقتصاد کشور هرآنچه باید از نتایج روز نخست مسابقات لیگ دسته دوم فوتبال بانوان کشور بدانید معاون استاندار البرز: کرج به کارگاه عمرانی تبدیل شده است دستگیری سارقان اماکن خصوصی با ۲۰ فقره سرقت در کرج

امسال ۵۰  هزار کلاس اولی وارد مدارس البرز می شوند
25 تیر 1401 - 16:10
2
مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: امسال ۵۰ هزار کلاس اولی وارد مدارس این استان می شوند که ضرورت دارد، خانواده ها برای انجام مراحل سنجش و نام نویسی آنها اقدام کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیرکل آموزش و پرورش البرز گفت: امسال ۵۰ هزار کلاس اولی وارد مدارس این استان می شوند که ضرورت دارد، خانواده ها برای انجام مراحل سنجش و نام نویسی آنها اقدام کنند.

« علی حجرگشت » با اشاره به اینکه این آمار بر پایه اطلاعات ثبت احوال استان استخراج شده است، افزود: ثبت نام دانش آموزان پایه اول از پنجم تیرماه شروع شده و تا آخر شهریور ادامه خواهد داشت.
وی بیان داشت: امسال در پایگاه های استان البرز ۵۰ هزار کلاس اولی و ۱۰ هزار پیش دبستانی مورد ارزیابی قرارمی گیرند.
وی خاطرنشان کرد: برای سنجش کلاس اولی ها و نوآموزان پیش دبستانی در استان البرز ۳۲ پایگاه عمومی و تخصصی راه اندازی شده است.
حجرگشت یادآورشد: طرح سنجش در پایگاه های فعال در نواحی و مناطق هشتگانه آموزش و پرورش البرز از پنجم تیرماه طبق نوبت در استان انجام می شود و تا آخر شهریورماه ادامه دارد.
وی تصریح کرد: دراین طرح وضعیت نوآموزان بدو ورود به دبستان و پیش دبستانی از نظر بینایی ،شنوایی، مراقبت سلامت و آمادگی تحصیلی مورد غربالگری قرار می گیرد.
وی هزینه سنجش سلامت برای هر نوآموز را ۶۰ هزار تومان ذکر کرد.
مدیرکل آموزش و پرورش البرز ادامه داد: متولدین تا ۳۰ مهر ۱۳۹۵ در سال تحصیلی جدید مجاز به ثبت نام در پایه اول هستند.
وی تاکید کرد: برای ثبت نام نوآموزان کلاس اول و پیش دبستانی نیازی به مراجعه حضوری خانواده‌ها به پایگاه‌های سنجش نیست و خانواده‌ها باید باد در دست داشتن مدارک فرزندان، به مدارس مراجعه کنند تا مدرسه با انجام نوبت‌گیری، پایگاه، تاریخ و ساعت را به خانواده اعلام کند.

استان البرز ۵۲۰ هزار دانش آموز دارد.
منبع ایرنا

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.