تصویر
امشب خطوط تلفن بهشت سکینه(س) قطع می‌شود/ اعلام شماره‌های جایگزین
24 مرداد 1402 - 15:30
2
رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های شهرداری کرج از قطعی خطوط تلفن و ارتباطی با آرامستان بهشت سکینه(س) در ساعات پایانی‌امشب خبر داد و گفت: شهروندان در صورت نیاز از شماره‌های جایگزین استفاده کنند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس سازمان مدیریت آرامستان‌های از قطعی خطوط تلفن و ارتباطی با آرامستان بهشت سکینه(س) در ساعات پایانی‌امشب خبر داد و گفت: شهروندان در صورت نیاز از شماره‌های جایگزین استفاده کنند.

محمد محمودی نژاد با اعلام این مطلب اظهار داشت: با توجه به انجام عملیات کابل برگردان و اعلام شرکت مخابرات، قرار است که‌امشب ۲۴ مرداد ماه جاری از ساعت ۲۴، خطوط ارتباطی بهشت سکینه(س) قطع شود و این قطعی تا صبح فردا چهارشنبه ۲۵ مرداد ادامه خواهد داشت.
وی ادامه داد: در این راستا با توجه به خدمات شبانه روزی این مجموعه و لزوم ارتباط شهروندان با مجموعه، سازمان تمهیدات لازم جهت رفع این مشکل رااندیشیده و شماره‌های جایگزین برای این مهم در نظر گرفته است.
این مسئول با اعلام شماره‌های ۲۱۴ ۵۶ ۸۶ – ۰۹۱۰ و ۱۱۵ ۴۷ ۹۷ – ۰۹۱۰ که از سوی سازمان آرامستان‌ها جهت ارتباط با بهشت سکینه(س) در نظر گرفته شده، یادآور شد: تا زمان رفع قطعی خطوط ارتباطی، شهروندان جهت اعلام فوتی، اعزام آمبولانس و.
.
.
می‌توانند با این دو شماره تماس بگیرند.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.