تصویر
امضاء تفاهم نامه همکاری بین بنیاد نخبگان و فرماندهی انتظامی استان البرز
18 دی 1401 - 14:55
14
با حضور رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان و رئیس بنیاد نخبگان البرز، تفاهم نامه همکاری بین 2 مجموعه به امضا رسید.
ارسال توسط :
پ
پ

با حضور رئیس دفتر تحقیقات کاربردی فرماندهی انتظامی استان و رئیس بنیاد نخبگان البرز، تفاهم نامه همکاری بین ۲ مجموعه به امضا رسید.

سرهنگ "مصطفی نگهبان" رئیس دفتر تحقیقات کاربردی استان در این خصوص بیان داشت: در راستای استفاده صحیح از ظرفیت های علمی اساتید در توسعه فعالیت های انتظامی، بروزرسانی تجهیزات و استفاده از ظرفیت نخبگان استان در پیشبرد اهداف سازمانی، تفاهم نامه همکاری بین بنیاد نخبگان و فرماندهی انتظامی استان البرز تنظیم و به امضاء طرفین رسید.

وی افزود: در این تفاهم نامه به استفاده از ظرفیت ها و امکانات بین بخشی، زمینه سازی برای استفاده از توان و تخصص نخبگان و استعدادهای برتر استان در پیشبرد اهداف سازمانی، معرفی نخبگان برای مشارکت در انجام پژوهش های مورد نیاز پلیس و تشکیل جلسات اندیشه ورزی و نشست‌های علمی تخصصی بین طرفین تاکید شده است.

سرهنگ نگهبان با تاکید بر لزوم پیشبرد اهداف سازمانی با استفاده پژوهش و تکنولوژی، خاطرنشان کرد: استفاده از ظرفیت های نخبگان یکی از راه های رسیدن به پلیس در تراز انقلاب اسلامی و پلیس هوشمند است.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.