تصویر
امضای تفاهم‌نامه مشترک کمیته امداد البرز و مرکز وکلای قوه قضائیه استان
01 مرداد 1402 - 9:31
2
تفاهم‌نامه ایجاد تعامل بین کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز و مرکز وکلای قوه قضائیه استان در جهت ارائه خدمات به مددجویان منعقد شد.
ارسال توسط :
پ
پ


تفاهم‌نامه ایجاد تعامل بین کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز و مرکز وکلای قوه قضائیه استان در جهت ارائه خدمات به مددجویان منعقد شد.

محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد با اشاره به انعقاد تفاهم نامه تعامل بین کمیته امداد البرز و مرکز وکلای قوه قضائیه گفت: موضوع تفاهم‌نامه استفاده از وکلای قوه قضائیه در خصوص پروندهای مددجویی و تشکیلاتی امداد ، ارائه خدمات مشاوره و معاضدت حقوقی و قضایی به مددجویان و همکاری مشترک در حوزه آموزشی و پژوهشی در زمینه امور حقوقی می باشد مدیرکل کمیته امداد استان البرز با تأکید بر ضرورت هماهنگی سازمانها و ارگانها در راستای ارائه خدمات حمایتی به مددجویان افزود: این تفاهم نامه با هدف گسترش آگاهی عمومی حقوقی مددجویان ، جلوگیری از تضییع حقوق محرومین از طریق مشاوره و معاضدت قضایی مددجویان در محاکم قضاییی منعقد شده است محمدی فرد با بیان اینکه تفاهم‌نامه ایجاد تعامل بین کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز و مرکز وکلای قوه قضائیه استان در جهت ارائه خدمات به مددجویان است عنوان کرد : از اهداف دیگر این تفاهم نامه ریشه یابی مشکلات حقوقی مددجویان و فراهم نمودن احساس امنیت حقوقی در مددجویان کمیته امداد می باشد

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.