تصویر
امنیت و آرامش البرز حاصل تلاش و همدلی نیروهای انتظامی و امنیتی است
07 شهریور 1401 - 13:50
3
فرمانده انتظامی استان در مراسم صبحگاه عمومی ستاد پلیس البرز با اشاره به کاهش 6 درصدی میزان وقوع جرائم در این استان گفت: امنیت و آرامش البرز حاصل تلاش و همدلی نیروهای انتظامی و امنیتی است.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی استان در مراسم صبحگاه عمومی ستاد پلیس البرز با اشاره به کاهش ۶ درصدی میزان وقوع جرائم در این استان گفت: امنیت و آرامش البرز حاصل تلاش و همدلی نیروهای انتظامی و امنیتی است.

سردار "" در مراسم صبحگاه عمومی ستاد پلیس البرز با فرستادن درود به روح پرفتوح بنیانگذار انقلاب و همه شهدای ایران اسلامی و با اشاره به اهمیت همکاری و تعامل یگان های تابعه انتظامی با مجموعه سپاه و بسیج افزود: بسیج همواره در ماموریت های انتظامی پشتیبان پلیس بوده و ما نیز باید از این ظرفیت بزرگ در تامین امنیت شهروندان و محلات به خوبی استفاده کنیم.
با اشاره به کاهش ۶ درصدی میزان میزان وقوع جرائم در این استان، اظهار داشت: امنیت و آرامش حاصل شده در استان نتیجه تلاش و همدلی نیروهای انتظامی و امنیتی است.
این مقام ارشد انتظامی گفت: اعتقاد مردم در رسیدن به اهداف انقلاب و احترام به خون شهدا باعث شده تا مردم بصیر کشور همه سختی ها را تحمل کنند و تلاش دشمنان را بی نتیجه بگذارند و این نوید را می دهم که در آینده نزدیک کشور به افق های روشن خواهد رسید.
در ادامه به توفیقات حاصل شده برای انتظامی استان در هفته های اخیر از جمله به دستگیری عاملان تیراندازی منطقه اوقافی ها و تیراندازی به سمت یکی از مسئولان اشاره و خاطر نشان ساخت: برخورد جدی پلیس با عاملان ناامنی و بی نظمی در جامعه، افتخاری برای نظام جمهوری اسلامی است که فرزندان این ملت اجازه نمی دهند تا کسی از چنگال عدالت بگریزد.
ارشد ترین مقام انتظامی استان البرز اشاره ای به حضور فعال و تسلط پلیس به فضای مجازی کرد و گفت: با اشرافیت اطلاعاتی در فضای مجازی امروز این فضا برای مجرمان و مخلان امنیت ناامن است.
فرمانده انتظامی استان البرز در ادامه با اشاره ای به فرمانده کل انتظامی کشور از رئیس پلیس فتا البرز به واسطه کسب رتبه برتر این پلیس در کشور، اضافه کرد: به حمدالله با تلاش و همدلی موجود در انتظامی استان، در رتبه بندی های انجام شده در فراجا، رده های استان البرز از جایگاه خوبی برخوردار هستند.
وی در ادامه به خدمت رسانی پلیس گذرنامه استان البرز به متقاضیان اعزام به عتبات عالیات اشاره کرد و گفت: خدمت به زوار اباعبدالله الحسین (ع) افتخاری بزرگ برای کارکنان فراجا است.
سردار محمدیان در پایان بر لزوم رعایت مقررات انضباطی در یگان‌های انتظامی تاکید و خاطرنشان کرد: فرماندهان و مدیران در تربیت نیروهای جوان با تکیه بر تجربیات و مقررات انضباطی اهتمام داشته باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.