تصویر
امنیت و آرامش جامعه مرهون خون شهداست
20 بهمن 1401 - 16:29
4
فرمانده انتظامي شهرستان ساوجبلاغ در ديدار با خانواده شهید "سعید فریدون پور" ، امنيت و آرامش جامعه را مرهون خون شهداء دانست.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در دیدار با خانواده شهید "سعید فریدون پور" ، امنیت و آرامش جامعه را مرهون خون شهداء دانست.

سرهنگ "علی سلیمانی" فرمانده انتظامی شهرستان به مناسبت گرامیداشت دهه مبارک فجر به همراه جمعی از مسئولان انتظامی، با خانواده شهید "سعید فریدون‌پور" دیدار و اظهار داشت: امنیت و آرامش حاکم بر جامعه حاصل خون شهدای گرانقدر است.
سرهنگ سلیمانی بیان داشت: آرامش و احساس امنیتی که امروزه بر کشور ما حکم فرماست ثمره خون پاک شهداء و از خود گذشتگی آن هاست، برماست که به جایگاه والای آنان ارج نهاده و ادامه دهنده راه آنان باشیم.
این مسئول انتظامی اظهارداشت: وظیفه سنگینی به دوش ما نهاده شده که از آرمان های انقلاب و مسیر پرافتخاری که شهدا و ایثارگران درآن پای نهادند پاسداری کنیم و اجازه ندهیم که دشمنان با انواع توطئه های سخت و نرم ما را از مسیر اصلی خود منحرف سازند.

سرهنگ سلیمانی در ادامه خاطرنشان کرد: برکت، بقاء و دوام نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مدیون خون پاک شهداء و ایثارگری های جانبازان است و امیدواریم که دعای خیر خانواده شهداء و جانبازان همواره در تمامی عرصه ها بدرقه راه مسئولان و خدمت گذاران نظام باشد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.