تصویر

تیتر مهمترین اخبار روز

تبریک امام جمعه شهرستان چهارباغ به مناسبت هفته دفاع مقدس کرج میزبان بزرگ ترین جشن هفته وحدت هماهنگی کامل برگزاری مسابقات ورزشی قهرمانِ محلات شهر کرج انجام شد از تندباد تا شب پرستاره روایت‌هایی از حماسه‌ و امید در رونمایی از کتب حوزه ادبیات پایداری استان البرز پیشگیری، آموزش و فناوری: سه‌گانه طلایی فرمانداری فردیس در مبارزه با تخلفات ساختمانی کارگاه تخصصی تربیت کنشگر سواد رسانه در استان البرز برگزار شد انسداد چاه های نظرآباد در اجرای طرح تعادل بخشی صورت گرفت راه اندازی تصفیه خانه پساب گام مهمی برای جایگزینی آب شرب در صنایع تامین ۲۰ میلیون مترمکعب آب سالم برای صنایع البرز پایان چشم انتظاری ۳۸ ساله/شناسایی پیکر شهید سلیم‌نژاد طرح های بزرگ عمرانی کرج از رکود خارج شدند وعده تکمیل متروی کرج در حال تحقق است تحقق ۸۰ درصدی تعهدات طرح توسعه آب البرز تردد در راههای روستایی طالقان به حالت عادی بازگشت مشارکت مردمی کلید حفظ میراث طبیعی طالقان

امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است
17 مهر 1402 - 9:35
3
فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در مراسم صبحگاه مشترک هفته انتظامی گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است.
ارسال توسط :
پ
پ

فرمانده انتظامی شهرستان ساوجبلاغ در مراسم صبحگاه مشترک هفته انتظامی گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس است.

به مناسبت گرامیداشت هفته انتظامی، مراسم صبحگاه مشترک نیروهای مسلح با حضور فرمانده و کارکنان انتظامی ساوجبلاغ، کارکنان ناحیه سپاه، مسئولان شهرستانی و خانواده معظم شهیدان در ستاد انتظامی این شهرستان برگزار شد.
در این مراسم در ابتدا سرهنگ سلیمانی در سخنان خود اظهار داشت: هفته انتظامی فرصت مغتنمی است برای گرامیداشت یاد و خاطره شهدای امنیتی که همه وجود خود را برای تامین آرامش مردم فدا کرده اند.
وی تصریح کرد: از نقاط اوج خدمتگزاری همرزمان عزیزم، تقدیم ۵۳ شهید دسته گل به نظام مقدس جمهوری اسلامی در سال جاری بوده که در مواجه با حملات تروریستی و مراقبت های مرزی، درگیری با اشرار و مقابله با برهم زنندگان نظم و امنیت برای ایجاد امنیت پایدار در ایران اسلامی رخ داده است.
این مسئول انتظامی با اشاره به اینکه انتظامی کشور از ستون ها و مظاهر امنیت ملی به شمار می رود، بیان داشت: مجموعه انتظامی با رویکرد تحولی و اشراف اطلاعاتی و بهره مندی از ابزار های نوین از هیچ تلاشی برای گسترش آرامش زندگی اجتمای مردم دریغ نکرده و همراهی خانواده های نجیب و شریفشان، آوردگاه های خطیر نظم و امنیت را به ارمغان آورده است.
سرهنگ سلیمانی خاطر نشان کرد: پلیس رکن امنیت و زیر ساخت توسعه کشور است، البته یادمان باشد تامین امنیت هزینه دارد و بهای آن را این روزها نیروهای انتظامی با جانشان می پردازند.
فرمانده انتظامی ساوجبلاغ در پایان سخنان خود گفت: امنیت و آرامش مردم خط قرمز پلیس بوده و پاسدار واقعی حرمت خون شهدا هستیم و مطمئن باشید مجموعه انتظامی شهرستان ساوجبلاغ و مجموعه انتظامی کشور در مقابله با هنجار شکنان، تسلیم هیچ گونه جو سازی هایی نخواهد شد.
در ادامه حجت الاسلام مختاری در سخنانی با تبریک هفته انتظامی به کارکنان نیروهای مسلح و انتظامی اظهار داشت: اگر تاریخ معاصر را ملاحظه کنید علیه هیچ حاکمیتی و ملتی به اندازه ملت و حاکمیت ما در این ۴۴ سال مداخله وجود نداشته اما به لطف خداوند ایران اسلامی در مقابل تمام توطئه ها ایستاد.
امام جمعه شهر هشتگرد تصریح کرد: از نقشه هایی که همیشه روی میز دشمنان بوده، برهم زدن نظم و امنیت و آرامش موجود در ایران بوده، اما به فضل خدای بزرگ و تدبیر رهبر انقلاب و میدان داری قوای مسلح و عزیزان امنیت ساز ما، دشمن دست خالی از این میدان برگشته است.

وی در پایان سخنان خود بیان داشت: امروز پلیس ما محبوب دل ملت ایران است و مردم قدر خدمات و زحمات شما را می دانند چرا که ایران اسلامی را نمی توان بدون قوای انتظامی حتی یک روز تصور کرد.
گفتنی است، در پایان این مراسم، از خانواده معظم شهدای انتظامی ساوجبلاغ، و کارکنان نمونه انتظامی این شهرستان با اهدای لوح و هدایا از آنان تجلیل به عمل آمد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.