تصویر
اموال آموزش و پرورش را مراقبت کنیم
29 آذر 1401 - 16:53
2
مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت: از اموال آموزش و پرورش استان با نگاه قانون محوری مراقبت کنیم.
ارسال توسط :
پ
پ

مدیر کل آموزش و پرورش البرز گفت: از اموال آموزش و پرورش استان با نگاه قانون محوری مراقبت کنیم.

" علی حجرگشت " در جلسه معاونین توسعه مدیریت و پشتیبانی نواحی و شهرستان های البرز، افزود: همه ما موظف به نگهداری از اموال آموزش و پرورش در مدارس ، مراکز رفاهی، و پرورشی هستیم.
وی بیان کرد: اموال در مدارس و اداره های استان می بایست بر اساس نیاز نگهداری شود تا اموالی که بلا استفاده در انبار مدارس و اداره های آموزش و پرورش استان ذخیره شده در اختیار مدارسی که به آن نیاز دارد، قرار گیرد.
وی خاطرنشان کرد: درانبارهای آموزش و پرورش البرز وسایل و تجهیزاتی وجود دارد که حتی سالی یکبار از آنها استفاده نمی شوند و یا در برگزاری مراسم خاص کاربرد دارد که باید زمینه استفاده بهینه از آن را در مدارس و اداره هایی که فاقد این تجهیزات هستند را فراهم آوریم.
حجرگشت به بازدید های سرزده خود از مدارس و اداره های آموزش و پرورش البرز اشاره کرد و یادآورشد: واگذاری این امکانات و تجهیزات انبار شده در برخی از مدارس و انبارها ی آموزش و پرورش می تواند پاسخگویی به بسیاری از نیازهای مدارس استان را بوجود آورد.
وی مراقبت از اموال آموزش و پرورش و استفاده مطلوب از امکانات و تجهیزات آن را یک مسئولیت قانونی و دینی دانست و اضافه کرد: در انجام امور مالی در مدارس و اداری باید طبق قانون عمل کنیم تا از بروز هر مشکل یا آسیب، پیشگیری کنیم.
مدیر کل آموزش و پرورش البرز درادامه به موضوعات مختلفی همچون اهمیت سلامت کاری در حوزه آموزش و پرورش ، پروژه های احداث زمین چمن مصنوعی، ارتباط با شهرداران و دهیاران، مدارس شبانه روزی، نظارت بر خدمات دهی مدارس شبانه روزی طالقان و اشتهارد، سرویس معلمان و دانش آموزان در طالقان و جاده چالوس و تکریم از معلمان در اداره های آموزش و پرورش پرداخت و خواستار توجه ویژه معاونین در این امور شد.

از شما درخواست میکنیم نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک بگذارید

  • از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر،تکرار نظر دیگران،توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.
  •  لطفا نظرات بدون بی احترامی ، افترا و توهین به مسٔولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد. پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در سایت منتشر خواهد شد.
  • بابت اینکه نظرات و تجربیات گرانبهایتان را با ما به اشتراک میگذارید متشکریم.